rmyra Startet 26.Juni.2010 Link til dette innlegget Startet 26.Juni.2010 Etter en lekkasje i oljekjøler ifjor, og en lekk vannutskiller i vinter som resulterte i tømt dieseltank, var dørkplater i båten inntrekt med guff og vond lukt Derfor ville jeg i våres bytte ut dørkplater og bygge om motorkasse for lettere tilgjengelighet på motoren. Begynte å rive ut og fant etterhvert mer og mer gåent (råte) treverk Kom til slutt fram til at det beste er å la båten stå over en sesong, og bytte ut alt råte og vond lukt. Jeg vil samtidig pusse ned å lakke opp skroget innvendig for lettere rengjøring senere. Derfor må jeg også løfte ut/opp motoren for å få gjort skikkelig reint under den også. Tenkte å kanskje bare løfte den opp i ei talje og støtte under den i båten, mens jeg gjør ferdig under. For å slippe å løfte den helt ut, så lagre den et sted, for så å løfte den inn igjen . Derfor lurer jeg på hvor tung den er? Sitér dette innlegget Link to post
Kurt Svart 26.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2010 se link http://vppneuapps.volvo.com/ww/PIE/ViewFileFrame.aspx?n=198573&r=2008-11-12-08-33-30&t=PDF1P&a=47700015&p=T416&d=Product Bulletins&s=406165〈=nb-NO Uten drev vil jeg tro ca 450kg Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.