hansvikfisker Startet 27.Juni.2010 Link til dette innlegget Startet 27.Juni.2010 Jeg har en Hitachi dynamo som jeg skal bruke på min 10 hk sabb. Motoren har starter. Terminalene på dynamoen er "B","L" og"E". Vært artig om noen vet hvordan dette skal kobles. Litt dumt å prøve seg fram. Sitér dette innlegget Link to post
2nd Trikker'n Svart 27.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2010 (redigert) Google dynamoen din hos Hitachi. Da finner du sikkert skjema og alt du trenger. Forstår du ikke skjema, legg ved en link til det - så er det sikkert en her som hjelper deg. Velkommen til BP. Håper du trives her. Men, les reglene om utforming av innlegg og gjør det fort. Overskriften din Tilfredsstiller ikke kvavene til informasjon - og da stenger moderatorene den prompte. Foreslår: Hvordan koble en Hitachi dynamo "XxYYyy99MX2 til et eksisterende anlegg. Redigert 27.Juni.2010 av 2nd Trikker'n (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
hansvikfisker Svart 27.Juni.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2010 Ok,takk for tipset. Skal endre innlegget. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.