AQ140A Startet 28.Juni.2010 Link til dette innlegget Startet 28.Juni.2010 Hei. har prøvd å lese meg inn i instruksjonboken uten hell. Noen som kan gi meg ett lite hint om hva som kan være feil? båten har ligget noen uker uten oppstart. Setter pris på all hjelp. Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 28.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2010 Hva mener du med at det ikke går i lås, vil det ikke i gir eller låser det ikke nede på transom og vipper opp når du leger inn revers? Når det gjelder sistnevte er det ofte bare problemer med groe og evt. blåskjell på låsemekanismen. Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
MVH Svart 28.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2010 Det kan være fjæren på låsemekanismen som er røken. Har hatt dette problemet selv. Bruk ny original fjær av rustfritt materiale. Sitér dette innlegget Link to post
Bømlafjord Svart 28.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2010 Det kan flere årsaker. defekt fjær, groe eller justering av stag, groe er nok det som oftes er problemet. Sitér dette innlegget Link to post
AQ140A Svart 28.Juni.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2010 Ok. Takk for svar. Ja det stemmer med at drevet kommer opp i solen ved aktover. Jeg for hoppe i havet med tanbørsten Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 28.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2010 Jeg for hoppe i havet med tanbørsten Du får gjøre det! Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Fjordland Svart 28.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2010 Under det øvre dekselet over girvelgeren er det 2 stag. Det ene går til giret, det andre går ned til låsepinnen for reversen. Om denne ikkje er hoppet av, og beveger seg fint. så sjekker du andre enden av staget, der dette trykker på en fjærbelastet låsemekanisme som skal holde over en askling i adapter platen. Veldig enkelt system:)' Sannsynligvis bare et lite korallrev under der som hindrer denne "kloa" og klype over låsepinnen... Du har en kald fornøyelse i vente Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.