:båt1 Svart 10.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 10.Oktober.2010 alle terhiPLAST båter er laget av bøtteplast har jeg hørt den gammle min var iværtfall det men jeg lappet min med epoksy og glassfiber jeg å Sitér dette innlegget Link to post
Compromise Svart 10.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 10.Oktober.2010 (redigert) Mindre skader på Terhi båter reparerer man enkelt med Terhi fix. Han gjordt det over og under vannlinjen på en Terhi Nova 415 med bra resultat. Om det er holder ved lange sprekker og evt. svekket skrog tror jeg ikke. Redigert 10.Oktober.2010 av Skipet 5 (see edit history) Sitér dette innlegget /per Link to post
alma Svart 10.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 10.Oktober.2010 Vet bare en ting om Tehri, At de ikke er laget av glassfiberarmert polyester. Hva de er laget av derimot, har jeg ikke anelse om. Sitér dette innlegget Link to post
Enes 44 Svart 11.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 11.Oktober.2010 Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 12.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Oktober.2010 En kammerat av meg hadde en Terhi Fun. Den måtte til slutt kastes. Tålte lite i forhold til en With foreksempel. Vanskelige å reparere skikkelig også, da bunnen sprakk helt opp. Alle toftene sprukket osv.. Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Magnus. Svart 28.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2020 Sjeldenutpå skrev On 29.6.2010 at 14.56: Vekt og moment av motor gjer at de sprekker i sidene av akterspeilet. Men de tåler masse, hopp og sprett i lange baner. Selv om de er de svakeste båtene på markedet trur eg. Tror du en Hasle Summer fun tåler hopp og hard kjøring i store bølger? Sitér dette innlegget Link to post
enslagsgjest Svart 28.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2020 @Magnus. Hasle Summerfun er relativt flatbunnet, så den slår en del. ISY 370 har for eksempel en mer v form på bunnen, og vil derfor gå bedre i sjø. Kvaliteten på Summerfun kan jeg ikke svare på Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
Mouche Svart 28.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2020 Magnus. skrev 1 time siden: Tror du en Hasle Summer fun tåler hopp og hard kjøring i store bølger? Den tåler mest sannsynlig mer enn deg for å si det sånn? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Magnus. Svart 28.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2020 Mouche skrev 10 minutter siden: Den tåler mest sannsynlig mer enn deg for å si det sånn? Sprakk opp akterspeilet i en terhi micro fun, men mulig summerfun tåler mer.. Sitér dette innlegget Link to post
enslagsgjest Svart 28.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2020 Ser du har spurt dette spørsmålet mange ganger her på forumet. Hvis du vil ha liten båt du kan leke deg med i bølger kjøp Musling. Summerfun er ikke en båt for grov sjø. Du hører det kanskje i navnet "Summer-Fun". Flatbunnet og lite bæring i forskipet (lite oppdrift), derfor vil ikke baugen holde seg oppe under kjøring i høye bølger. Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.