Jump to content

Hvor mye juling tåler Terhi Micro Fun?

Guest Kaptein Fredrik

Recommended Posts

Hadde en sånn en gang. Tøffe meg så en hekksjøadmiral i beste fart for maks bølger. Dro på det motoren hadde rett mot bølgene. Hoppet en 3-4 meter og landet med et brak. Båten holdt den, men var meget nær i å brekke ryggen :cryin: Så båten tåler mer en deg ja :cheers:

Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<--

......mener den er laget av hard plast og de båtene får du ikke fixet på vist de sprekker....

Her har jeg mulighet til å lære noe nytt!

Hva mener du med hard plast? Er de ikke laget av glassfiber?

Kan man ikke reparere med f.eks epoxy?

I så fall hvorfor ikke?

Har nettopp kjøpt en slik Microfun av naboen, og er følgelig interessert i hvordan reparere fremtidige skader.

Buster X med Yamaha 70

• 3 uker senere...

ja, den er laget av hardplast, men den er fylt med 10 cm skum, som fjærer av litt ved bølger og slikt

Skummen er ikke for og dempe bølgene vettu, men for og holde båten oppe vist den går rundt! :cheers: Så vet du det :flag_bp:

If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw!

• 2 måneder senere...

microfun laget av hardplast!? nei, fetteren min har en, den kjøpte han for 3 lapper, den var noen hull under, den ble lappet med epoxy og glassfiber og er nå tett. De er ikke laget av hard plast. Kanskje dere blander microfun og summerfun, men sommerfun er det hasle som lager, og microfun er det terhi som lager, de er to helt forskjellige båter.

Redigert av NT503 (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...