kuc48c Startet 28.Juni.2010 Del på Facebook Startet 28.Juni.2010 På min gass/kontrollboks tilhørende Johnsen 70 så har det tidligere kommet et kort "fløytestøt" når jeg skal starte motoren. Vil tro dette er for å varsle om at alt er OK. Så vidt jeg vet har alle denne lyden. I år er ikke denne lyden der. Vil tro det er samme "fløyten"/"hornet" som som aktiveres når den har lite oljetrykk, blir overopphetet etc. Ville jo vært dumt om den ikke varslet om det... Har strukket ledning til ekkolodd i samme område, men tror ikke/håper ikke at jeg har ødelagt noen eksisterende ledninger som var der. Noen som har tips om hva som kan være galt? Sitér dette innlegget Link to post
kuc48c Svart 28.Juni.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Juni.2010 Heter selvfølgelig Johnson (flaut). Beklager litt upresis beskrivelse av problemet, men håper dere skjønner hva jeg prøver å finne ut av. Sitér dette innlegget Link to post
Hilmar 2 Svart 28.Juni.2010 Del på Facebook Svart 28.Juni.2010 Mest sansynelig er det summeren som har tatt kvelden. Siden den ikke virker i det heletatt. Johnson kan også kalles Johansson Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
kuc48c Svart 2.Juli.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Juli.2010 Noen som har et koblingsskjema til en Johnson kontrollboks 1995 modell, evt noen gode engelske søkeord for å finne hjelp til dette på google? Sitér dette innlegget Link to post
Twilight Svart 2.Juli.2010 Del på Facebook Svart 2.Juli.2010 (redigert) Du kan jo prøve Denne selv om det er en 98... Et utgangspunkt i hvert fall. EDIT: eller Muligens denne som er 95 om det er en sidemontert, ellers er det jo bare å bytte søkeparametre... Redigert 2.Juli.2010 av Twilight (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.