Jump to content

Fungerer en invendig ekkolodd svinger i en Nimbus Nova?

kringleira

Recommended Posts

Jeg har en Nimbus Nova 26 og har kjøpt en Garmin 720s. Jeg må ha en svinger , og siden båten har Raymarine bidata svinger, går ikke den med Garmin plotteren. Så da må jeg ha en til, og lurer på om noen har erfaringer her. Nimbus har vel sandwich skrog, og da fungerer vel ikke en innvendig svinger?

Nå har ikke jeg en nova men en nimbus 280 coupe og jeg har montert en innvendig svinger til min northstar plotter, dette fungerer utmerket.

Bare husk å ha olje i feste til svinger, dvs at olje blir liggende mellom skrog og svinger. :wink:

Nå har ikke jeg en nova men en nimbus 280 coupe og jeg har montert en innvendig svinger til min northstar plotter, dette fungerer utmerket.

Bare husk å ha olje i feste til svinger, dvs at olje blir liggende mellom skrog og svinger. :wink:

Takk skal du ha, freddyper. Det er vel samme type skrog på alle Nimbus, så da prøver jeg en innvendig svinger.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...