Lars Hansen Startet 29.Juni.2010 Link til dette innlegget Startet 29.Juni.2010 Hei, Reiser på 3-ukers tur fra Strømstad Marina i morgen. Det finnes parkeringsplass i området, men gjerrig som jeg er, vil jeg sjekke om det er mulig å stå gratis et sted. Bør ikke være helt i nærheten, siden turen starter med en overnatting i Rossö-området. Vi reiser altså gjennom Strømstad-kanalen, så hvor som helst langs denne strekningen går greit! Noen forslag? Sitér dette innlegget Link to post
Vindfang Svart 29.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2010 Hei Det er gratis buss fra innfartsparkeringen og til sentrum, sjekk hvor lenge du kan stå der. Sitér dette innlegget Link to post
Lars Hansen Svart 29.Juni.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2010 Hei, Det er der jeg kan stå, tror jeg kan stå så lenge jeg vil der. Koster kr 40,-/dag x 7 x 3 så blir det jo fort litt penger av det... Kunne jeg spart 840 kroner, kunne jeg jo ha brukt de på noe som er litt morsommere:-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.