Mercury_ Startet 30.Juni.2010 Del på Facebook Startet 30.Juni.2010 Redningsselskapet hadde ikke ledig før om 3 uker. Vet dere om noen testsenter jeg "kan stikke innom"? Jeg har lest som privatist, men føler at jeg nå kan ta det. Sitér dette innlegget Link to post
Sjøtunga Svart 30.Juni.2010 Del på Facebook Svart 30.Juni.2010 Norsk test har flere muligheter i Stavangerområdet. Sitér dette innlegget Et fyselig, humsk, hyrlig, smakelig, forskamma og behøvla tyske med fattelig mange bønhørlige lemper. Bruker kun kvemsord på BP! Link to post
Poseidon Svart 30.Juni.2010 Del på Facebook Svart 30.Juni.2010 Redningsselskapet hadde ikke ledig før om 3 uker. Vet dere om noen testsenter jeg "kan stikke innom"? Jeg har lest som privatist, men føler at jeg nå kan ta det. Ja, det er bare til å komme..... Jeg har noen som "stikker innom" nesten hver dag. Bare ring først for å sikre at jeg er hjemme. Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Mercury_ Svart 1.Juli.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Juli.2010 Flott Poseidon. Hvor holder du til, og hva skal jeg ta med? Betaler jeg prøven hos deg? Hos RSSR måtte jeg først få en giro og betale denne. Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 1.Juli.2010 Del på Facebook Svart 1.Juli.2010 Flott Poseidon. Hvor holder du til, og hva skal jeg ta med?..... Du finner noe info på min hjemmeside, Baatskolen POSEIDON. Utstyr kan du låne her, foto tar jeg på stedet og du betaler alt til meg så ordner jeg den giroen til Norsk Test. Men ring meg gjerne på 900 81 452 så kan vi avtale og forklare på direkten. Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Lars K Svart 1.Juli.2010 Del på Facebook Svart 1.Juli.2010 Låner denne litt jeg og lurer på om det er noe sted i Vestfoldområdet (Horten Tønsberg) det går ann å gå inn og se når eksamene foregår? Jeg har vært inne på en slik kalender men finner den ikke igjen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.