oystein1 Startet 30.Juni.2010 Link til dette innlegget Startet 30.Juni.2010 Hei. Har hatt en liten 10 fot fiskejolle i noen år som begynner å bli litt sliten. Sitteplassen foran har begynt å slippe i festet sitt og jeg lurte da på om det går å fylle igjen tomrommet under sitteplassen med pu-skum, som da vil stive opp setet. Noen som vet om pu-skum tåler vann/fuktighet og vil den bli veldig tung? Kunne fikset båten, men skal snart ha meg en ny og gidder ikke å ta bryet å ordne det. Så vil jeg gjerne ut å fiske igjen så fort som mulig :) /mvh Øystein L. Sitér dette innlegget Link to post
oystein1 Svart 1.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2010 Noen som har noe tanker om dette? Vurderer å kanskje skru det fast med flere skruer og bruke silikon i mellom, kanskje bedre løsning. Sitér dette innlegget Link to post
spjærøy26 Svart 1.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2010 jeg tror ikke den blir for tung, men pu skum trekker til seg vann med tiden, så du får ikke noe særlig opdrift. du får ikke skrudd en finerplate fast under? Sitér dette innlegget Link to post
oystein1 Svart 1.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2010 Er trangt å komme til, men det kan gå å skru en finerplate under. Tror jeg går for det. Regnet med at pu skum ville trekke til seg vann etterhvert og da blir det en dårlig løsning etterhvert. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.