banjogutt Startet 2.Juli.2010 Link til dette innlegget Startet 2.Juli.2010 Fra ledningspluggen på motoren (den som kobles sammen med ledningen fra kontrollboksen)kommer det 2 ledninger ut som tydeligvis skal være koblet til ett eller annet. Den ene er grønn og jeg mistenker at den skal til et rele. På dette releet som jeg mistenker at den skal til er det en kabelsko som er festet men ledningen er revet løs fra den.Se denne linken,http://www.ravns-garage.com/Nettbutikk/tabid/62/language/nb-NO/Default.aspx tror det er del nr 1, rectifier(blir vel likeretter på norsk?)den skal til. Kan det være der den skal? Den andre ledningen er svart med gul stripe. Den har en kabelsko i enden. Noen som har en ide om hvor den skal? Kan godt legge ut bilder men må bare komme meg hjem og finne ut hvordan:) Sitér dette innlegget Link to post
banjogutt Svart 2.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2010 Sitér dette innlegget Link to post
banjogutt Svart 2.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2010 Noen som vet? Sitér dette innlegget Link to post
banjogutt Svart 2.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2010 Hehe den er visst ikke grønn, den er GRÅ! Men det har vel dere med normalt syn funnet ut for lenge siden.. Sånn er det å være fargeblind! (den er grå,sant?) Sitér dette innlegget Link to post
småbåtentusiasten Svart 3.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2010 Lurer på om ikke sort/gul på Mercury var stopp-bryter? Denne linken viste også det: http://www.maxrules.com/fixMERCwiringcodes.html Mercury fargekoder For eldre motorer så finnes jo mye som er lagt ut i USA. Søk på "Mercury outboard wiring diagrams" og "color codes" Sitér dette innlegget Link to post
banjogutt Svart 6.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2010 Ja det ser ut som svart/gul er stopp. Ser ut som den skal kobles til switch-boksen. Grå tror jeg er turtellersignal som skal kobles til likeretter. Høres det rett ut? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.