is_620 Startet 2.Juli.2010 Del på Facebook Startet 2.Juli.2010 av mange årsaker er jeg veldig sen med båten i år. gammel matt plastbåt fra 1982 har tatt en liten kaffipause fra sliping med abralon 2000 % 4000 skiver skal igang med polering med nano polisher nå straks. følger oppskrift fra det utmerkede svenske båtbladet " Praktisk Båtagande" som medfører først International Nano polish og så enda en runde med TCnano. Bruksanvisningene er litt vage , men jeg kjører nok over med maskin og lammeullhette på passe omdreining. hadde vært moro og høre om det er andre som har gjort seg noen oppfatniger rundt dette. Sitér dette innlegget Link to post
sydspissen Svart 2.Juli.2010 Del på Facebook Svart 2.Juli.2010 (redigert) Jeg benyttet polish og voks ( nano ) fra International i vår. ( Edit: Brukte også maskin ) Resulatet ble veldig bra med en gang, men holdbarheten var ikke imponerende. Redigert 2.Juli.2010 av sydspissen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
POL Svart 2.Juli.2010 Del på Facebook Svart 2.Juli.2010 Har brukt Abralonskiver, 2000først og deretter 4000. Deretter Meguiars Marine One Step Compound. Avsluttet med Meguiars Pure wax. Brukte polermasin. Resultatet ble meget bra. Sitér dette innlegget Link to post
Mysigt Svart 3.Juli.2010 Del på Facebook Svart 3.Juli.2010 Brukte i fjor abralon og hardvoks.....mye jobb synes jeg Har i år brukt Norpol rubbing og Norpol formvoks fra Maritim, kommer aldri til å bruke noe annet på en gammel båt, prøvde det også på en megamatt sjømmann til en kompis med enestående resultat Sitér dette innlegget Livet är inte bara sprit.....kroppen måste ha øl också.. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.