GlennIversen Startet 2.Juli.2010 Link til dette innlegget Startet 2.Juli.2010 Hei Har problemer med å få motoren i gear, fremover må jeg sitte å ruse motoren før den plutselig hopper i gear, og når jeg slakker ned på gassen, hopper den ut av gear igjen. Bakover vil den overhode ikke i gear. Nye wirere og kontrollspak er montert og jeg har justert wieren hele veien frem og tilbake uten endring. Noen som har noen gode forslag Sitér dette innlegget Ha en fin dag Link to post
Bernt Svart 2.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2010 Der hvor gerakselen på de motorene er skjøtet så er det en splinkobling som ofte ruster i stykker, Ta ned gearhuset og lys opp i staget som sitter i motorn, se om det er noe igjenn oppi der Bernt Sitér dette innlegget Link to post
Bjørnøy Svart 2.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2010 Det er nok gearakselens spline som har rustet sunt. Jeg har opplevd det samme på en jeg selv hadde. Var ingen problem å få tak i ny. Tror den kostet 430 kroner. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.