Gompi Startet 2.Juli.2010 Link til dette innlegget Startet 2.Juli.2010 Motoreffetken / turtallet på min Yamaha falt plutselig når jeg var ute og kjørte. Trodde først jeg var tom for bensin. Motoren starter lett og går fint ellers (litt rufsete tomgang). Ingen ulyder, ingen røyk bare det at den får ikke opp turtallet. Har byttet bensinfilter, bensinpumpe, kontrollert stag / overføringer. Komp tester viser ca 8 bar på alle 3 sylinderne. Motoren er fult brukbar men går som en 10 - 15 hk. Propellen er hel og fin. Lyser grønt i fronten på lysdiodene. (Full Autolube tank) Kan holde på motoren når den går, ikke varm. Pilotstrålen på kjølingen virker sterk og fin. Samme problemet med kald motor. Gnist på alle 3 tennpluggene. Ha dratt av tennplugghetenne, en om gange med likt resultat. Når den står og går på tomgang så nyser den av og til, et kraftig "tjuuu". Det gjorde den også før problemet oppstod. Er det noen som har peiling ? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 2.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2010 tett forgasser? Sitér dette innlegget Link to post
Gompi Svart 2.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2010 Det er en 3 syl. motor med 3 stk forgassere ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.