RSL Startet 2.Juli.2010 Link til dette innlegget Startet 2.Juli.2010 Jeg hørte for litt siden at det var forferdelig mye brennmaneter i år. De siste ukene har jeg kun oppholdt meg i indre Oslofjord og har ikke sett så mange maneter i det siste, men neste helg starter vi ferien og det ville vært greit å vite om det er mye brennmaneter langs kysten. Om det er kjempemye langs Sørlandskysten, men moderat eller lite langs Svenskekysten eller omvendt, vil det ha innvirkning på hvilken kyst vi velger først. RSL Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
Snekker'n Svart 2.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2010 Kom i går tilbake fra 10 dagers båtferie Kragerø - Lysekil - Kragerø. Synes det var mye maneter både langs Telemarkskysten og Västkusten. I alle fall for mange til at jeg synes det var lystbetont å bade. Sitér dette innlegget Buster X med Yamaha 70 Link to post
RSL Svart 27.Juni.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2012 Jeg har egentlig lyst til å stille samme spørsmål i år, da det i det siste har vært forferdelig mye maneter her i indre Oslofjord. RSL Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
Mouche Svart 27.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2012 Det ble vel nylig sagt at i år lå forholdene perfekt til rette for en riktig så utrivelig manetsommer, dessverre! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
KongKing Svart 27.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2012 Hva er det som påvirker om det blir mye eller lite maneter? Tidligere i vår var det ekstremt med glassmaneter i indre oslofjord, men nå er de ikke å se. Blir ikke klok på dette med maneter. Oppkaring ønskes! Kk Sitér dette innlegget Link to post
Indy Svart 27.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2012 http://www.oblad.no/nyheter/se-opp-for-brennmaneter-i-sommer-1.7393612 Sitér dette innlegget Link to post
Los Endos Svart 27.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2012 Vi trenger litt varmere vann, da går de til kjøligere steder. Blir det 20 grader eller mer blir det fint å bade! På alle måter! Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 27.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2012 Hva er det som påvirker om det blir mye eller lite maneter? Tidligere i vår var det ekstremt med glassmaneter i indre oslofjord, men nå er de ikke å se. Blir ikke klok på dette med maneter. Oppkaring ønskes! Kk Glassmaneter er nam nam for brennmanetene! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.