SSM Startet 2.Juli.2010 Link til dette innlegget Startet 2.Juli.2010 Heisann! Har klart å miste hardtopen min på en Wesling 16. Mulig å lage dette uten at det blir for stygt, forslag til hvordan man kan lage en? Ny koster 7000,- .... Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 2.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2010 Blir det egenlig så mye billigere og lage en selv, tusenlappene flyr fort. Jeg ville regnet på det først. Regner med at du skal støpe? Sitér dette innlegget Link to post
SSM Svart 2.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2010 Har faktisk ikke peiling, mulig å lage noe enklere? I tre? Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 2.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2010 Mulig det også, men er usikker på om det vil bli pent. Kan jo bygge av tynn finer, og plaste oppå kanskje. Har du bilde av båten? Litt enklere og se hva som kan være mulig Sitér dette innlegget Link to post
SSM Svart 2.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2010 http://cache.finn.no/mmo/2/218/474/62_-1689266496.jpg Ligger over taket slik at man kan fest toppen på kalesjen, skulle tro det ikke skulle være noe problem igrunn. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 2.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2010 Det lar seg helt klart gjøre, kommer jo an på hva man vil legge i det. Jeg hadde nok biti i det sure eplet og handlet en hardtopp. Sitér dette innlegget Link to post
SSM Svart 2.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2010 Jeg ser det an, hører litt rundt om. Takk ! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.