Jump to content

Ødelagt Humminbird 150 SX - hva av nyere kan bruke brakett/svinger

Mastiff

Recommended Posts

Jeg er nesten avhengig av ekkoloddet fordi der jeg setter krabbeteinene er det få meter mellom 10 m dybde og 25+, og jeg har ikke 10 000 å unnvære til statskassa... :tongue: Og nå er altså min Humminbird 150 SX fullstendig død. Det er strøm på braketten, men det skjer absolutt ikke noe når jeg plugger inn og trykker på knappen. Så spørsmål er altså om det fins nyere modeller, og i tilfelle hvilke, som kan brukes den samme braketten og svingen. Midt i båtsesongen gidder jeg absolutt ikke å bytte om på sånne ting! Det ligger en del brukt Humminbird på Finn, men det var dette med sving og brakett. Er det noen kolibrieksperter her?

Det finnes vell en liste over svingere som passer overens, evt hvilke lodd som bruker en gitt type svinger, så tror google burde kunne gi deg svaret:)

Et raskt søk for meg fortalte meg at du sannsynligvis har en xt-6-20, hvis det stemmer viser denne siden følgende:

Description: Transom mount transducer, dual beam, 200 KHz/83 kHz, 20 ft cable.

For Use With: 200DX, PRO ANGLER, PRO ANGLER 160, NS25, TRACKER PRO 128, TFX100ID, TFXIDD, XTREME 160, HDR600

Litt mere lesing så finner du sikkert mere nyttig info :yesnod:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...