GlennIversen Startet 3.Juli.2010 Link til dette innlegget Startet 3.Juli.2010 Hei Er det noen der ute som har !fargekartet, koblingsskjema til en gammel 80hk mariner 1980 modell? Er også på jakt etter børster til starteren på samme motor, Motor står i "tørrdokk" på campen i Årjäng, så er det noen som kjenner til noen forhandlere i Värmland-lan / Østfold, bortsett fra Ravns som kan ha deler til denne motoren, i tilfelle Ravns garage ikke har delene Sitér dette innlegget Ha en fin dag Link to post
småbåtentusiasten Svart 4.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2010 Kanskje kan denne linken hjelpe? For min del har jeg søkt på "outboard wiring diagram color codes" når jeg har glemt hvor boken er. Fargekoder utenbordsmotor Mariner var vel lisensiert (tidligere modeller) Yamaha for det meste. Sitér dette innlegget Link to post
Droll Svart 4.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2010 Mariner var vel lisensiert (tidligere modeller) Yamaha for det meste. Ikke helt riktig, små motorene var delvis Yamaha modeller, de større var Mercury.. Børste sett for starter >> #898265016 BRUSH/SPRING KIT Din 80hk Mariner motorene ER laget av Mercury så enhver Mercury forhandler kan skaffe deler . P.S disse børstene er brukt på veeeeeldig mange modeller, 3/4/6 rekke og V6 modeller.. Ang koblings skjema.. ser at entusiasten har gitt deg en fullgod link, bare gå inn på Mercury 80 hk. Arne Kjetil Sitér dette innlegget Deler søkes... Link to post
småbåtentusiasten Svart 4.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2010 Ikke helt riktig, små motorene var delvis Yamaha modeller, de større var Mercury.. Nemlig, takk for at du vekket den hjernecellen igjen. Visste at det var noe som skurret, der så jeg tok forbehold med et "vel". Det er så fint med forum; at flere deltar og her leses alt med lupe. Bravo! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.