Jump to content

12 volt blender, finnes det?

Windy37GM

Recommended Posts

SeaRaymond skrev On 3.7.2010 at 19.20:

Vel drinkmix er så mangt, men det er da holdbarhetsdato på dette også, noen inneholder vel også frukter, så er det gammelt nok kan det vel drikkes uten brennevin :lol:

Det står ingenting om holdbarhetsdato på disse og det er jo uansett kun jeg som vet når de er fra! Og blandet med litt godt brennevin så går det sikkert bra, tror du ikke? Ikke si det til noen, men de er faktisk fra tidlig 80-tallet! :yesnod: Har til og med brennevin produsert på den tiden bør jeg skylle ut dette, eller kan jeg la det passere nyrene en runde først?

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Mouche skrev On 3.7.2010 at 19.28:

Det står ingenting om holdbarhetsdato på disse og det er jo uansett kun jeg som vet når de er fra! Og blandet med litt godt brennevin så går det sikkert bra, tror du ikke? Ikke si det til noen, men de er faktisk fra tidlig 80-tallet! :yesnod: Har til og med brennevin produsert på den tiden bør jeg skylle ut dette, eller kan jeg la det passere nyrene en runde først?

Nyrene er noen utmerkede speratorer som takler edel drikke av gammel årgang helt utmerket.

Det pulver mix greiene som de solgte i US på 80 tallet. Var av en så dårlig kvalitet og smakte så forferdelig, at det sikkert ikke er blitt noe værre. Prøv og du vil bli overasket over at du en gang i forna tider likte det.

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Bavaria32Sport skrev On 3.7.2010 at 20.59:

Kan sønnens 4 hk Tohatsu brukes? Den bør klare isbiter uten å kveles ?

Hær kommer ideene jeg tenkte på litt tidligere :)

Tenkte ellers tanken selv, men frykter for at det kan komme rester av ting du ikke vil ha med... Hva med å kjøpe en slik STHIL sak som man trimmer gress rundt busker, og sette på et slikt stålkutteblad? kanskje ulumskheter med på det også, men likere en påhengeren...

Andre ideer tro?

En ide er jo en sånn omformer fra 12 til 230v veksel,men det er jo den kjedelige løsningen :P

Annet som kan brukes? "Motorsag i bolle"? :p

Sist eg var på ungdomshuset på dans hadde eg med meg feridblandet i ei rød 10 liters plastbøtte :lol:

Fikk mange komentarer den kvelden og de var flere som syntes den var så bra at de skulle dei gjøre neste gang, ulempen er at vaktene ville ha meg til og bli igjen og vaske etterpå siden eg hadde vaskebøtta med :lol:

O Erland

med båtførerbevis

lite skrev On 3.7.2010 at 21.36:

"kutter" ikke disse blenderne isbiter til "slush"?

Ellers liker jeg ideen, tar seg sikkert bra ut på party, malingsvisp/cementblander i et 15liters rustfrittspann fyllt med godsaker :cheers:

Bare å sette på slag på drillen!! hehe!

Frihet kan kjøpes for penger. I år er 550 liter med blyfri 95 frihet i massevis!

• 1 år senere...

Har lett etter en måte å lage slush i båten på.

For min del er den mest aktuelle denne 18V batteridrevne fra margaritavillecargo. Den har både kniv i muggen som en blender. Og kvern for isbiter.

Tenkte en isbitmaskin i tillegg. Men de fleste større matbutikkene selger nå store poser med isbiter til en billig penge uansett. Så en liten kjøletine gir tilgang til is en helg.

Omformer for lader har jeg allerede, men en billig omformer for de som ikke har burde ikke være noe problem.

Jara Wynja

Fikk svar fra Margaritavillecargo nå. Alle deres produkter er dessverre kun for 110V.

Men laderen til den 18V laderen vil jeg satse ganske mange penger på er som en hvilken som helst annen lader. Da burde det gå greit å åpne laderen og bytte ut transformatoren til en med 230V inngang. Er en heldig skulle en klare seg uten noen inngrep for å kompensere for 50/60Hz overgangen også. Men CE merkingen blir det verre med...

Redigert av Jan E. (see edit history)

Jara Wynja

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...