Windy37GM Startet 3.Juli.2010 Link til dette innlegget Startet 3.Juli.2010 Finnes det blender , 12v til båt/campingvogn? Fikk akkurat en famtastisk god Daquari :-) Mvh Bavaria32sport Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Double Weber Svart 3.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2010 Hmmm.. Lurer på om denne tittelen får gå upåvaktet hen..? Kanskjen du har hatt en Daquari for mye? Sitér dette innlegget Lykkelig Dracoeier ^_^ Link to post
Double Weber Svart 3.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2010 Blender 12v Vel og merke ikke norske sider, men det finns vel her og. Sitér dette innlegget Lykkelig Dracoeier ^_^ Link to post
Mouche Svart 3.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2010 Om ikke annet så minnet tråden meg om at jeg har liggende en masse drinkmix kjøpt i USA for en del år siden så får teste ut om det er noe scwung i disse lenger! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Windy37GM Svart 3.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2010 Er nedi nr 4 nu :-). Gøtt!!! Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
FjordHT Svart 3.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2010 Tror det var på ebay jeg så en 12v stavmikser, kanskje det kan hjelpe deg? Ellers så tror jeg du kan komme på flere alternative løsninger når du kommer ned i nr 7-8 Sitér dette innlegget Link to post
SeaRaymond Svart 3.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2010 Mouche skrev On 3.7.2010 at 17.28: masse drinkmix kjøpt i USA for en del år siden så får teste ut om det er noe scwung i disse lenger! Vel drinkmix er så mangt, men det er da holdbarhetsdato på dette også, noen inneholder vel også frukter, så er det gammelt nok kan det vel drikkes uten brennevin Sitér dette innlegget Link to post
Hobby 430 Sport Svart 3.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2010 (redigert) Bavaria32Sport skrev On 3.7.2010 at 17.21: Fikk akkurat en famtastisk god Daquari :-) Hvordan blandet du den?? innhold Redigert 3.Juli.2010 av SandvikAC25 (see edit history) Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
Mouche Svart 3.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2010 SeaRaymond skrev On 3.7.2010 at 19.20: Vel drinkmix er så mangt, men det er da holdbarhetsdato på dette også, noen inneholder vel også frukter, så er det gammelt nok kan det vel drikkes uten brennevin Det står ingenting om holdbarhetsdato på disse og det er jo uansett kun jeg som vet når de er fra! Og blandet med litt godt brennevin så går det sikkert bra, tror du ikke? Ikke si det til noen, men de er faktisk fra tidlig 80-tallet! Har til og med brennevin produsert på den tiden bør jeg skylle ut dette, eller kan jeg la det passere nyrene en runde først? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
2nd Trikker'n Svart 3.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2010 Double Weber skrev On 3.7.2010 at 17.27: Blender 12v Åhhhhh! Jeg trodde det var snakk om en 12v blender 12 b til et fotoapparat Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 3.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2010 Mouche skrev On 3.7.2010 at 19.28: Det står ingenting om holdbarhetsdato på disse og det er jo uansett kun jeg som vet når de er fra! Og blandet med litt godt brennevin så går det sikkert bra, tror du ikke? Ikke si det til noen, men de er faktisk fra tidlig 80-tallet! Har til og med brennevin produsert på den tiden bør jeg skylle ut dette, eller kan jeg la det passere nyrene en runde først? Nyrene er noen utmerkede speratorer som takler edel drikke av gammel årgang helt utmerket. Det pulver mix greiene som de solgte i US på 80 tallet. Var av en så dårlig kvalitet og smakte så forferdelig, at det sikkert ikke er blitt noe værre. Prøv og du vil bli overasket over at du en gang i forna tider likte det. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Windy37GM Svart 3.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2010 Vi skal på 3 uker ferie i båten. Jeg ser lett meg selv innta en Daquary på kvelden :-). Takk til Moderator for å fikse tittelen, ikke alt er like greit på en frukt-telefon. Bedugget hilsen Bavaria32sport Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Windy37GM Svart 3.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2010 Kan sønnens 4 hk Tohatsu brukes? Den bør klare isbiter uten å kveles ? Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
FjordHT Svart 3.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2010 Bavaria32Sport skrev On 3.7.2010 at 20.59: Kan sønnens 4 hk Tohatsu brukes? Den bør klare isbiter uten å kveles ? Hær kommer ideene jeg tenkte på litt tidligere :) Tenkte ellers tanken selv, men frykter for at det kan komme rester av ting du ikke vil ha med... Hva med å kjøpe en slik STHIL sak som man trimmer gress rundt busker, og sette på et slikt stålkutteblad? kanskje ulumskheter med på det også, men likere en påhengeren... Andre ideer tro? En ide er jo en sånn omformer fra 12 til 230v veksel,men det er jo den kjedelige løsningen :P Annet som kan brukes? "Motorsag i bolle"? :p Sitér dette innlegget Link to post
Christensen Svart 3.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2010 sleng en malingsvisp på batteridrillen, bør klare en grei porsjon!! Sitér dette innlegget Frihet kan kjøpes for penger. I år er 550 liter med blyfri 95 frihet i massevis! Link to post
FjordHT Svart 3.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2010 Christensen skrev On 3.7.2010 at 21.25: sleng en malingsvisp på batteridrillen, bør klare en grei porsjon!! "kutter" ikke disse blenderne isbiter til "slush"? Ellers liker jeg ideen, tar seg sikkert bra ut på party, malingsvisp/cementblander i et 15liters rustfrittspann fyllt med godsaker Sitér dette innlegget Link to post
Hobby 430 Sport Svart 3.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2010 Sist eg var på ungdomshuset på dans hadde eg med meg feridblandet i ei rød 10 liters plastbøtte Fikk mange komentarer den kvelden og de var flere som syntes den var så bra at de skulle dei gjøre neste gang, ulempen er at vaktene ville ha meg til og bli igjen og vaske etterpå siden eg hadde vaskebøtta med Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
Christensen Svart 4.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2010 lite skrev On 3.7.2010 at 21.36: "kutter" ikke disse blenderne isbiter til "slush"? Ellers liker jeg ideen, tar seg sikkert bra ut på party, malingsvisp/cementblander i et 15liters rustfrittspann fyllt med godsaker Bare å sette på slag på drillen!! hehe! Sitér dette innlegget Frihet kan kjøpes for penger. I år er 550 liter med blyfri 95 frihet i massevis! Link to post
Brutus Svart 4.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2010 Husk nå at en god strawberry daiquiri alltid har godt av en liten dæsj Cointreau. Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 19.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2012 Tar opp denne gamle tråden etter lesning av siste Seilmagasinet. Noen som vet om butikker som selger 12V blender? Sitér dette innlegget Link to post
Jan E. Svart 19.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2012 Har lett etter en måte å lage slush i båten på. For min del er den mest aktuelle denne 18V batteridrevne fra margaritavillecargo. Den har både kniv i muggen som en blender. Og kvern for isbiter. Tenkte en isbitmaskin i tillegg. Men de fleste større matbutikkene selger nå store poser med isbiter til en billig penge uansett. Så en liten kjøletine gir tilgang til is en helg. Omformer for lader har jeg allerede, men en billig omformer for de som ikke har burde ikke være noe problem. Sitér dette innlegget Jara Wynja Link to post
ultra1 Svart 20.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2012 (redigert) http://www.gasblender.com/ Har en kamerat som har en sånn: Redigert 20.Juni.2012 av ultra1 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 20.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2012 Den batteridrevne kunne jo vært aktuell, men jo utsolgt og finner heller ikke informasjon om tekniske data på siden (CE? 220V?) De motoriserte var jo tøffe,men ikke veldig praktiske i båten :-) Sitér dette innlegget Link to post
Jan E. Svart 22.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2012 (redigert) Fikk svar fra Margaritavillecargo nå. Alle deres produkter er dessverre kun for 110V. Men laderen til den 18V laderen vil jeg satse ganske mange penger på er som en hvilken som helst annen lader. Da burde det gå greit å åpne laderen og bytte ut transformatoren til en med 230V inngang. Er en heldig skulle en klare seg uten noen inngrep for å kompensere for 50/60Hz overgangen også. Men CE merkingen blir det verre med... Redigert 22.Juni.2012 av Jan E. (see edit history) Sitér dette innlegget Jara Wynja Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.