Wintonsen Svart 5.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2010 Ok høres veldig bra ut, siden du hadde sammen båt, vet du hvor mye den brukte i timen på f,eks 18 til 20 knop ? Jeg prøver ogs ette opp en rute men er usikker på hvor stor forbruk jeg har Mange takk på forhånd :-) Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 5.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2010 Det er jeg veldig usikker på men kan det være 80ltr eller no kanskje? men det finnes det utallige BP-medlemmer som kan svare ganske nøyaktig på. Hvis ingen kommer innpå her så lag en egen tråd på det. Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Wintonsen Svart 5.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2010 Det er jeg veldig usikker på men kan det være 80ltr eller no kanskje? men det finnes det utallige BP-medlemmer som kan svare ganske nøyaktig på. Hvis ingen kommer innpå her så lag en egen tråd på det. Ok mange takk så langt, ossen båt har du/dere nå da ? Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 5.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2010 Vi gikk ikke så langt videre, nå har vi en P-45 (1990) så den er veldig mye av samme båten som 415 da Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Wintonsen Svart 5.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2010 Vi gikk ikke så langt videre, nå har vi en P-45 (1990) så den er veldig mye av samme båten som 415 da Ok fin båt det, var og så på en selv i Svergie og Holland Sitér dette innlegget Link to post
Janee Svart 19.August.2010 Link til dette innlegget Svart 19.August.2010 Her er båten, ikke sikker på om dette virker :-) Hei Wintonsen Har du hentet Princessen din? Hvordan gikk i så fall turen, og hvordan fungerer båten? Jeg er selv på utkikk etter ny bruktbåt og Princess 415 er absolutt en aktuell kandidat. Bare synd det er så få av dem her til lands Sitér dette innlegget Link to post
Wintonsen Svart 21.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.August.2010 Hei på deg, ja jeg har vært og hentett båten, det gikk veldig fint, en tre dagers tur med ikke alt for mye stress var en fornøyelse. Båten er kjempe bra, kun avg som ikke var noe gøy og betale :-) men som nevnt alt annet var spennede og morsom og være med på. Som du nevner synd det ikke er så mange av denne type båt i Norge, av det jeg har sett er båter på rund 1,3 1,4 mil. Og det er slttes ikke så ille pris for en slik type båt. Du har god breddde og veldig god inneplass, 2 toaletter og dusj 2 lugarer og egen pentry. en slik type båt er og anbefale, men det er ikke så mye og hente med og ta inn selv etter at avgift og ikke minst arbeide med og få den hjemm. Men utvalget er nok større ute enn her hjemme. Håper du finner en :-) Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 21.August.2010 Link til dette innlegget Svart 21.August.2010 Gratulerer med flott skute Sitér dette innlegget Link to post
Wintonsen Svart 21.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.August.2010 Mange takk:-) koslig Sitér dette innlegget Link to post
Janee Svart 22.August.2010 Link til dette innlegget Svart 22.August.2010 Gratulerer med flott skute Jepp, slenger meg med på gratulasjonen! Riktig så fin båt dette Artig å høre mer om dine erfaringer når du har brukt båten i en periode! Sitér dette innlegget Link to post
Wintonsen Svart 23.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.August.2010 Hei mange takk :-) Ja jeg kommer tilbake med et lite innlegg når jeg for summet meg litt opp. Hvordan vi gjore det og ossen det gikk over sjøen og hjem. Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 23.August.2010 Link til dette innlegget Svart 23.August.2010 Æ glær mæ Sitér dette innlegget Link to post
Snekker'n Svart 24.August.2010 Link til dette innlegget Svart 24.August.2010 Jeg gleder meg også til å lese din oppsummering av hentingen! Sitér dette innlegget Buster X med Yamaha 70 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.