Jump to content

Da blir det "ny" Cummins/Mercruiser 320hk håper det er en bra valg

Kire

Recommended Posts

Da kjøpte jeg en 2009 mod Cummins/Mercruiser 4,2ltr 320 hk komplett inst. med bravo3X drev osv. til vår Sea RAy 290

Motorbytte vil først skje i høst. Gleder oss veldig til det. Dyrt, men en grei investering og båten vil nok stige litt i verdi også.

Da har jeg 1 stk Mercruiser 7,4ltr bigblokk 454MPI komplett til salg. En strøken motor kun gått 50 timer soden forige eier tok longblokk bytte + masse annet.

Såpass med motor på en 290, bør oppføre seg eksemplarisk :-) Har en kollega som har gjort akkurat det samme(kjøpt men ikke installert enda), dog en 2006 modell motor. han skrur som en helt om dagen :-)

mvh

bavaria32sport

Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom.

Da kjøpte jeg en 2009 mod Cummins/Mercruiser 4,2ltr 320 hk komplett inst. med bravo3X drev osv. til vår Sea RAy 290

Motorbytte vil først skje i høst. Gleder oss veldig til det. Dyrt, men en grei investering og båten vil nok stige litt i verdi også.

Da har jeg 1 stk Mercruiser 7,4ltr bigblokk 454MPI komplett til salg. En strøken motor kun gått 50 timer soden forige eier tok longblokk bytte + masse annet.

Har denne motoren i min Bayliner 305 2004 mod (satte inn ny i 2008) Og er meget godt fornøyd.

Klarer 32+knop, og er økonomisk i forbruk. Stod en dobbel bensin installasjon i båten før:-)

Har logget 125 timer på kjørekomputeren og ingen større problemer. (kun tett dieselfilter)

Gratulerer:-)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...