Kire Startet 3.Juli.2010 Link til dette innlegget Startet 3.Juli.2010 Da kjøpte jeg en 2009 mod Cummins/Mercruiser 4,2ltr 320 hk komplett inst. med bravo3X drev osv. til vår Sea RAy 290 Motorbytte vil først skje i høst. Gleder oss veldig til det. Dyrt, men en grei investering og båten vil nok stige litt i verdi også. Da har jeg 1 stk Mercruiser 7,4ltr bigblokk 454MPI komplett til salg. En strøken motor kun gått 50 timer soden forige eier tok longblokk bytte + masse annet. Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 4.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2010 Såpass med motor på en 290, bør oppføre seg eksemplarisk :-) Har en kollega som har gjort akkurat det samme(kjøpt men ikke installert enda), dog en 2006 modell motor. han skrur som en helt om dagen :-) mvh bavaria32sport Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
SE 305 Svart 4.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2010 Da kjøpte jeg en 2009 mod Cummins/Mercruiser 4,2ltr 320 hk komplett inst. med bravo3X drev osv. til vår Sea RAy 290 Motorbytte vil først skje i høst. Gleder oss veldig til det. Dyrt, men en grei investering og båten vil nok stige litt i verdi også. Da har jeg 1 stk Mercruiser 7,4ltr bigblokk 454MPI komplett til salg. En strøken motor kun gått 50 timer soden forige eier tok longblokk bytte + masse annet. Har denne motoren i min Bayliner 305 2004 mod (satte inn ny i 2008) Og er meget godt fornøyd. Klarer 32+knop, og er økonomisk i forbruk. Stod en dobbel bensin installasjon i båten før:-) Har logget 125 timer på kjørekomputeren og ingen større problemer. (kun tett dieselfilter) Gratulerer:-) Sitér dette innlegget Link to post
Kire Svart 4.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2010 Takk for svar. Hva har dere av utveksling og propeller? Sitér dette innlegget Link to post
SE 305 Svart 4.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2010 Takk for svar. Hva har dere av utveksling og propeller? 1:1,81 utv, 22" propeller (den bakerste er cuppet) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.