Jump to content

hjelp- skal lage rattkonsoll i båten min

suzumer 290

Recommended Posts

eg har tenkt å lag til ratt konsoll i båten min. lurer på om ultraflex ratt snekke og ultrafleks kontrollboks fra maritim, passer til alle motorer(altså styrekabelen og kontrollkablene som hører til) eg har ikke fott motor til båten enda så det er derfor eg lurer.

Hei

Så lenge styrekabelen passar til styresnekka, så får du den alltids den andre enden til å passe til motoren. For mellom styrekabelen og motoren må du ha visse delar (avhengig av alder og motormerke) og det er desse som må passe til motoren.

Når det gjeldt kontrollkablar så er det slik at det finst ein universal type som heiter Ultraflex C2(tynn) og C8(kraftig) som passar dei fleste motormerker, mens Johnson/Evenrud/OMC skal ha Ultraflex C14 og Mercury skal ha anten C5 eller C36. :crazy:

Det eg ville gjort var å kjøpe 2.stk C2 eller C8 kablar + 2stk kuleledd til å ha i enden på desse, og ein kontrollboks som passer til kablane. Viss du skulle kjøpe ein Mercury, Johnson eller ein anna motor som desse kablane ikkje "passar" til så er ikkje det noko krise heller, for det er ikkje noko spesiellt vanskelig å trikse det til sånn at dei passar.

Angåande styrekabel så ville eg ha nøya meg med kabel og snekke, (som passar i lag sjølvsagt) og så vente med resten til du veit om du berre skal ha styrearm (når styrekabelen kan gå rett gjennom motorbrakettet) eller om du må ha motorbrønnfeste/akterspeilfeste + endeledd (til eldre og små motorar der styrekabelen ikkje går gjennom motorbrakettet).

Og så til slutt ville eg ha sjekka prisane på andre nettbutikkar for å sjå kva som vert billigast. Sjekk også produkt av merket Multiflex vs. Ultraflex. Når eg holdt på med tillsvarande prosjekt som deg for nokre år sidan så var det billigast på Marineshop.no.

Berre å spørje viss det er noko meir du lurar på, eller noko av dette du ikkje forstod. Og så håpar eg du heldt oss oppdtatert under konsollbygginga, eg har kanskje litt eg kan bidra med der óg :wink: .

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

my_ads.gif

Til 8-9,9 hk er det nok med C2, ja. Eg har ein C2(gass) og ein C8(gir) til min 9,9 hk (hadde bestilt to C2, men butikken sendte feil) men det er litt "overkill". Og pass på å få passelig lengde. Ser dumt ut viss ein har mange meter for lang kabel (dyrare er det jo óg) og for kort kabel gjer jo same nytte som ingen kabel :wink:

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

my_ads.gif

• 4 uker senere...
  • 3 måneder senere...

imag0219.jpg

har endelig fått skrudd sammen selve konsollen, og slipt den så den er klar for maling. (den skal bli kvit)

Kommer med flere bilder når den er malt, og når den står i båten.

og et spørsmål. gjør det noe om styresnekken er litt for kraftig? vil bruke den som sto i pappa sin båt.(så eg sparer 500 kr.) den er altså til overs etter att han bygde om til hydraulisk styring, men funker helt fint.

tipper denne er for ca 60-100 hester eller noe sånnt. blir det en ulempe om eg bruker den til 9,9en min?

• 1 måned senere...

nei, ikke helt....

båten står ute i uoppvarmet garasje og det er vinter....

men no har eg allt, untatt kontrollboks

styring er montert på motor og men ikke i båten.

nå venter eg bare på varmere ver. kommer sikkert med bilder seinere...

hilsen suzumer 290

• 2 måneder senere...

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...