hanseat2009 Startet 5.Juli.2010 Link til dette innlegget Startet 5.Juli.2010 Hei! Jeg har trøbbel med å starte md5 motoren på seilbåten vår. Den bare stoppet av seg selv midt ute på fjorden. Vi manøvrtert oss tilbake for seil, det gikk greit egentlig.. Jeg har nå byttet dieselfilteret og luftet motoren. Allikevel vil ikke motoren starte. Motoren begynner å gå rundt når man slår på tenningen ved å dreie nøkkelen om, men turtallet går ikke høyere når jeg gasser på og den slukner med det samme man slipper. Hva kan jeg gjøre? Jeg er nybegynner på dette.. Hjelp!! Sitér dette innlegget Link to post
TMe Svart 5.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2010 Du får lese deg opp på:MD5 for dummies http://nf.broach.se/Members/stefan/motorer/volvo-penta/md5/md5-for-dummies Sitér dette innlegget Link to post
Vindfang Svart 5.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2010 (redigert) Har du luftet på røret som går inn på dysa? Kommer det diesel der? Bra den dummies linken! Redigert 5.Juli.2010 av Alegría (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
hanseat2009 Svart 6.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2010 Jeg leste den igår og saken er løst! Det er 6 steder å lufte. Motoren går som en klokke nå! :) Takk for tips! Sitér dette innlegget Link to post
småbåtentusiasten Svart 6.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2010 Stoppet av seg selv? Uten at du gikk tom for diesel? Pussig. Var filteret tett? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.