Poseidon Svart 13.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2010 ....I dag startet vi kl 0940 og gikk direkte fra Egersund til Stavanger. Vi klappet til kai kl 1920, innerst i Vågen, og fant til vår forbauselse at det kun var 3 båter her fra før. I tillegg til staselige nattruten Sandnes da, som ligger 50 meter unna. Hun har byttet side av Vågen siden sist. ..... Velkommen til Stavanger! Nå er dessverre ikke gjestehavnen det beste med Stavanger; ihvertfall ikke inne i Vågen hvor du ligger Det ene er nattestøyen som kan være temmelig plagsom til sine tider og det andre er at nordlige vinder kan gi mye hiving og drag. Det vil nok være litt roligere hvis du skifter til den gjestehavnen som ligger like ved oljemuseet. Men jeg håper at du benytter anledningen til å farte litt rundt i Ryfylke mens du først er her og hvis du stikker innom en bokhandel, eller Stavanger Aftenblad, så finner du en liten trykksak som heter "Lune havner" (i Ryfylke) og den kan kanskje inneholde noen gode forslag i første omgang. Får jeg anledning så triller jeg langs kaien imorgen, så snakkes vi kanskje på direkten. Ja, SANDNES ligger litt på den ene siden og litt på den andre. Nå i cruisesesongen så har havnevesenet bedt oss ligge på Strandkaien, men det blir en hel del frem og tilbake... Jeg ønsker deg og mannskapet et fint opphold! Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
alfb Svart 13.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2010 Slik ser dere ut i fugleperspektiv IMG_0218.JPG Sitér dette innlegget Link to post
alfb Svart 13.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2010 Mmm, gikk vist ikke det fra iPhone.. http://www.aftenbladet.no/webkamera/701456/Vaagen_i_Stavanger.html?service=iphone Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.