Jump to content

Hvor mye mekking er det på eldre snekkemotorer ?

WhiteShark226

Recommended Posts

var de tnoen som var intresert i Scand 25 Classic her!!!

er 17 år og har en sånn og er konge fornøyd

kjøpte den i våren for 135000 prisen var egentlig 175000 men fikk den exstremt billig :cheers_wine:

disse båtene er noe av de beste sjøbåtene som finnes på 25 fot. jeg skal også pusse den opp så den blir helt strøken med ny dørk, renovere toaromm, bytte puter innvendig (falmet) bytte kalesje, annlegg, mulig ny mast pluss at jeg skal ta en real rubbejobb utenpå. blir bra dette :flag_bp: :flag_bp: :flag_bp:

følg projekttråden min for mer info!!!

Scand er en kjempebåt

Trebåter, de gis bort gratis ofte ser jeg, men er det en båt en kan satse på? eller er det bortkasta tid og penger?

Trebåter er ikke noe og satse på i din alder :lipseal: Det er alt for mye arbeid, og det er kostbart og holde vedlike... Siden du ikke får selge båten din før til neste sessong. hadde jeg ventet, og heller spandert litt mere penger på båt.... Legg Terhien tilsalgs i slutten av neste sessong. Mens du venter på kjøpere, kan du begynne og kike på båt... Det kommer nye båter tilsalgs hvær dag! Og kjøper du deg båt etter sommeren, så har du prosjekt hele høsten og vinteren, og kan sjøsette en fin, og nyoppusset snekke tidlig på våren.. Og vise kamerater og bekjente hva du har drevet på med den siste tiden, det er det som er kos! :cheers: Ta med venner og familie på tur... :yesnod:

Redigert av Sjømann.22 (see edit history)

If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...