Jump to content

En skam av moods of norway

LeBris

Recommended Posts

Da får vi satse på at de ser seg råd til å skifte noen bord på den stakkars skøyten. hehe

Hehehe, eller kjøpe seg plastikk, så sliper de dette :giggle: Vist de i det minste klarer og skifte gjennomføringer og kjølevannslangen, og holde dette vedlike, så skal den no flyte (Om de ikke går på grunn)... Men er vell for fin i stilen til og legge seg ned og skru, men de har no rå til og leie inn noen polakker! :yesnod:

If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw!

hva er det som er så skammelig ?

Det som er skammelig er vel at et motemerke av høy kvalitet og ikke minst høy pris "reklamerer"

på no som ikke kan holde seg flytende og er tilnærmet råttent.

Hadde vel vært litt bedre reklame for de hvis det var en strøken båt med reklame:)

Hilsen Morten

www.ribtjenester.no

Du mener sånn som den store miljøverner lille Petter Choice med sine 3 x 275hk utenbordsmotor utenpå en liten skjærgårdsjeep og med CHOICE på siden? Og som forøvvrig plager sine omgivelser et par timer hver ettermiddag/kveld med vannscooter for "bare må gjøre det"?

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Det som er skammelig er vel at et motemerke av høy kvalitet og ikke minst høy pris "reklamerer"

Ikke det at jeg kjenner til varene fra Moods of Norway spesielt, men generelt er det vel ikke nødvendigvis kvalitet som først og fremst karakteriserer moteklær? Det legges vel i all hovedsak mer vekt på design, og sånn sett kan det vel hende at denne skuta passer bedre inn selskapets image enn du tror... :lipseal:

Et fyselig, humsk, hyrlig, smakelig, forskamma og behøvla tyske

med fattelig mange bønhørlige lemper. Bruker kun kvemsord på BP!

Du mener sånn som den store miljøverner lille Petter Choice med sine 3 x 275hk utenbordsmotor utenpå en liten skjærgårdsjeep og med CHOICE på siden? Og som forøvvrig plager sine omgivelser et par timer hver ettermiddag/kveld med vannscooter for "bare må gjøre det"?

Ja og kjører rundt i Mc Laren på fritiden, og har en statue i hagen som lyser rødt og grøndt til flere mill, som alle naboene klager på :cheers_wine:

Hilsen Morten

www.ribtjenester.no

Ja det er kanskje en tanke ja, gamle utrangerte sthansbål burde nok ikke males og brukes til reklame om de ikke holder seg flytende. Dog vekker vel den der mer oppsikt enn et ginpalass med Moods merke på

De e klesdesignere fra stryn... lager fete dresser og mye kule klær.. samt at de alltid slår til med noen artige pr stundt

Ingen tvil om at de er gode på PR stunt - det er denne båten et godt eksempel på. All PR er god PR, og firmanavnet blir nevnt utallige ganger i alskens media.

Ang klærne de lager - jeg syns rett og slett det meste er opphausset og temmelig gyselig puke.gif

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

Dog vekker vel den der mer oppsikt enn et ginpalass med Moods merke på

Tror nok et rosa ginpalass ville vekt betimelig oppsikt det også.

Kanskje enda mer med dekor i rosa elefanter... :rolleyes:

Et fyselig, humsk, hyrlig, smakelig, forskamma og behøvla tyske

med fattelig mange bønhørlige lemper. Bruker kun kvemsord på BP!

Ang klærne de lager - jeg syns rett og slett det meste er opphausset og temmelig gyselig

Hver sin smak. Jeg for min del synes de har mye stilige klær, men desverre noe dyrt. Så for min del er det bare prisen som holder meg fra å kjøpe meg en Moods dress...

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi

Jeg kan ikke skjønne at det skal være en skam for Moods å ha en råtten trebåt! I så fall er det nok mange tusen andre nordmenn også som burde skamme seg... :rolleyes:

At folk har forskjellig klessmak får så være, men hva hva dette har å gjøre med at en trebåt gikk ned ved kai (som trebåter iblant gjør) forstår jeg mindre av.

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi

Var ombord en gang mens den låg for salg i Bergen som Duen. Mener å huske det var en Scania som stod i den.

Båten ligger nå på land på Hanøytangen og venter på sin endelikt.. Ser nokså dårlig ut, som nokså mange treskøyter og kuttere er. Men slik åpenbar hets og sjikane av båten, eierne og klesmerket deres som enkelte kommer med er trist å lese! Shame on you!

Det er da ikke noe galt i å være en kukksu....eh, homo ? Nevøen min er homo og jeg kjenner flere andre som er det. Ikke noe galt i det. Det er jo bare en retning i livet man finner ut av.

At båten er rosa gjør den vel ikke homo ? Stygt er det synes nå jeg, men homo ville jeg ikke kalt det.

Det er mye andre folk i Norge jeg gjerne ville hatt vekk enn de som er homo for å si det slik.

Homo er greit det. Og nei, jeg er ikke homo :)

Redigert av Brodern (see edit history)

Føkk deg...

Det er mange firma her i Norge som opp gjennom tidene har hatt båter som en del av sin markedsføring.

Mange av motorfabrikkene hadde sine egne båter som de brukte langs kysten for å presentere og selge motorer. Det samme hadde selskap som Simrad og Bauer-Nilsen, for ikke å snakke om de mange handelshusene i Bergen som hadde sine egne båter, med firmanavnet på.

Men felles for alle disse var at de satte sin ære i å holde båtene i topp stand. De skulle være "Ship Shape" til enhver tid for de var virkelig firmaets ansikt utad.

Det er nok derfor at enkelte av oss reagerer på at et firma ser seg tjent med å ha en båt, med merke og logo, som år etter år blir bare verre og verre. Nå på slutten kom den gjentatte ganger i media fordi den lå henslengt ved diverse kaier og måtte ha pumpehjelp for å holde seg flytende.

Sett fra min side er "Moods of Norway" så fjernt og uinteressant som noe kan være, nesten like uinteressant som fotball, men jeg reagerer allikevel på at noen vil la et slikt misfoster av en båt spre spott og skam over et navn som de trolig er stolte av.

Med vennlig hilsen POSEIDON

Hva er det ordtaket sier ? ALL REKLAME ER GOD REKLAME ??

En råtten rosa skøyte som trenger nødhjelp 24/7 er vel ikke akkurat et tillitsvekkende opplegg ?

Men igjen, tenk deg den publisiteten. Står jo om den i mange aviser stadig vekk. så en metode for stadig å spre reklame på er det jo så absolutt.

Føkk deg...

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...