Jump to content

En skam av moods of norway

LeBris

Recommended Posts

denne rosa homofarkosten. Når det kommer til klærne deres så går jeg heller på fest i joggebuksa, til og med den er finere enn de gyselige dressene og resten av dritten til moods.

Roligi nå sailor- synes det er unødvendig å kalle klær jeg går med dritt, og bedre blir det ikke med koblingen av rosa og "homo".

Referansen din, uten at du kanskje er klar over det, går tilbake til nazi-regimet som brukte rosa trekanter for å markere homofile i konsentrasjonsleire. Mer om det her http://no.wikipedia.org/wiki/Homofile_i_Nazi-Tyskland_og_under_holocaust

Båten er jo helt oppråtnet, er jo slike råtene båter man normalt ser i fattigere land som feks Vietnam. De har mange oppråtnende båter og til og med dem er i bedre stand enn denne rosa homofarkosten. Når det kommer til klærne deres så går jeg heller på fest i joggebuksa, til og med den er finere enn de gyselige dressene og resten av dritten til moods.

Utrolig trist menneskesyn, og enda mer trist når det kommer fra en som representerer Redningsselskapet,

du burde holde deg for god til å hetse mennesker med annen legning enn oss.

Med ønske om god bedring

Reidar Otto

:sailing:

Redigert av S/Y Ørnen (see edit history)

vimpel_signatur.gif

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...