Sven Erling Startet 6.Juli.2010 Link til dette innlegget Startet 6.Juli.2010 Det hele startet under en tur til sommerplassen, hvor styringen hadde et punkt hvor det var litt tyngre å styre. Samme helg før jeg hadde kommet meg hjem var det så tungt at jeg måtte bruke begge hendene for å passere punktet.. Har nå begynt å demontere styringen ved rattet. Men det er så trangt bak "dashbordet" at jeg ikke hadde skjangs til å forstå hvordan jeg skulle få demontert enheten. Er det noen triks med hvordan men åpner disse? Må få demontert den for å få ut selve styresnekka, for så å se om feilen ligger i den, eller kabelen. Mvh Sven Sitér dette innlegget Link to post
Sven Erling Svart 6.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2010 ingen? Sitér dette innlegget Link to post
Smiley Svart 6.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2010 Teleflex-servo styring? Mener du hydraulisk styring eller vanlig teleflex-kabel? Er det en teleflex-kabel så kan vel vaieren inni byttes, dersom ikke tennene i snekka er slitt ned. Sitér dette innlegget AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes! Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.