Bearded Beast Startet 6.Juli.2010 Link til dette innlegget Startet 6.Juli.2010 Hvordan best sende et komplett drev med alt tilbehør til en fornuftig penge innenlands? Noen som har vært borti denslags? Sitér dette innlegget Link to post
Kæpt'n Svart 6.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2010 Posten tar pakker opp til 35 kilo til 308,- men her snakker vi kanskje noe mer vekt? Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 6.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2010 (redigert) Jeg brukte NorCargo sist jeg sendte et drev, pakket dette på en Europall. Det er noen år siden og NorCargo er i dag Bring som er posten. Mener jeg betalte, dvs kjøper betalte, rundt 600 kr for dette. Sjekk med Bring - Stykk og partigods. http://www.bring.no/Bring+Logistics/Produkter+og+Tjenester/Stykk-+og+partigods/Nasjonalt%2C+bil+og+tog/2597.cms Redigert 6.Juli.2010 av SF (see edit history) Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Høvdingen Svart 6.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2010 posten er vel best på brev Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.