LeBris Startet 6.Juli.2010 Link til dette innlegget Startet 6.Juli.2010 (redigert) Etter noen uker med generell vedlikehald/rehabilitering av Sjömannen ligger eg ut noen bilder av 1973modellen Jeg er ikke ferdig med den, har litt småputtel her og der som jeg får ta innimellom. Nå vil jeg bare få den ut før sesongen er over så kan eg putle litt mens den ligger fint nede i havnen sin:) Gardiner er underveis da de blir sydd i skrivende øyeblikk. Båten skal opp igjen til høsten for en nylakkering/flikking av småsår i gelcoat/topcoat. Det er to førerstoler, der skal jeg fjerne den ene for å kunne utnytte plassen til utbygging/modernisering av pentry. Har desverre ikke "før bilder" men båten var begynt å gulne i skroget. Håper den faller litt i smak [/img] Redigert 6.Juli.2010 av Kleppeværingen (see edit history) Sitér dette innlegget Sjøfolk er som trekkfuglene; de føler seg hjemme både i syd og nord! Link to post
Geir Hel Svart 6.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2010 ser nå veldig flott ut :) Sitér dette innlegget Endelig båt igjen Link to post
Volvomekanikeren Svart 6.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2010 Veldig fin! Dette blir bra! Ser du har avrunnede vinduer, jeg har firkantete, liker det best (Ser litt røffere ut) Smak og behag! Blir bra med pentry på BB side, og mittgang! Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Lykken VI Svart 6.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2010 Fin snekke! Har gjort en god jobb der ser det ut til Sitér dette innlegget Tidligere langtidseide båter: Spissbåt 13fot m 3,5hk. Rana 13 m 18hk. GH 14 m 30hk. Møring snekke 21 m Volvo Penta. Delta 20 m 90hk. + deleier i 14plastbåt m 9,9hk. Link to post
alphaman Svart 6.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2010 så bra ut den,nå gjenstår det bare og få lurt damer oppi Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 6.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2010 så bra ut den,nå gjenstår det bare og få lurt damer oppi Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
SuperGnisten Svart 6.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2010 Skal vel ikke bli så vanskelig det.. står vel å venter..;) E du kommet på sjøen? Sitér dette innlegget sol + øl + seiling -regn = en god sommer.. Link to post
LeBris Svart 6.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2010 takker for innspill:) Damen er allerede oppi båten i skrivende øyeblikk å henger opp gardiner og styrmannen( bikkjen) er klar som et egg. Nei, får den på sjøen til helgen Daniel, skal bare ta en liten service på motoren:) Sitér dette innlegget Sjøfolk er som trekkfuglene; de føler seg hjemme både i syd og nord! Link to post
LeBris Svart 6.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2010 Ser du har avrunnede vinduer, jeg har firkantete, liker det best (Ser litt røffere ut) Smak og behag! Blir bra med pentry på BB side, og mittgang! Ja det har jeg, du har vel en 76-79mod? jeg har da en 73 mod så fra 72-76 hadde de som regel avrunnede vinduer så vidt eg har sett på båten på nettet:) Jada, liker de med aluvinduer bedre men var ingen på markedet da jeg kjøpte den:) ( ville ikke reise for langt for å hente den) Skulle jo egentlig kjøpe en som er kliss lik din bare at den var litt blassere i fargen ( preget av dårlig vedlikehald) men den solgte han dagen etter vi avtalte at eg skulle ha den. så sånn gikk det. hehe Sitér dette innlegget Sjøfolk er som trekkfuglene; de føler seg hjemme både i syd og nord! Link to post
Volvomekanikeren Svart 6.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2010 Hehe, ja.. Skipt det derre.. No er foresten bilder av min kommet inn.. På tråden Der jeg er på slipp! Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
LeBris Svart 6.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2010 Å, da skal eg ta meg en tur inn å kikke litt:D Sitér dette innlegget Sjøfolk er som trekkfuglene; de føler seg hjemme både i syd og nord! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.