Jump to content

Min kjære Sjömann 22 begynner å ta form.

LeBris

Recommended Posts

Etter noen uker med generell vedlikehald/rehabilitering av Sjömannen ligger eg ut

noen bilder av 1973modellen :flag_bp:

Jeg er ikke ferdig med den, har litt småputtel her og der som jeg får ta innimellom. Nå vil jeg bare få den ut før sesongen er over så kan eg putle litt mens den ligger fint nede i havnen sin:) Gardiner er underveis da de blir sydd i skrivende øyeblikk. Båten skal opp igjen til høsten for en nylakkering/flikking av småsår i gelcoat/topcoat.

Det er to førerstoler, der skal jeg fjerne den ene for å kunne utnytte plassen til utbygging/modernisering av pentry.

Har desverre ikke "før bilder" men båten var begynt å gulne i skroget.

Håper den faller litt i smak :wflag:

cimg1272.jpg

cimg1271.jpg

cimg1270.jpg

cimg1264.jpg[/img]

cimg1260.jpg

cimg1261.jpg

cimg1265.jpg

cimg1274.jpg

cimg1269.jpg

Redigert av Kleppeværingen (see edit history)

Sjøfolk er som trekkfuglene; de føler seg hjemme både i syd og nord!

Ser du har avrunnede vinduer, jeg har firkantete, liker det best (Ser litt røffere ut) Smak og behag! :cheers: Blir bra med pentry på BB side, og mittgang! :drink:

Ja det har jeg, du har vel en 76-79mod? jeg har da en 73 mod så fra 72-76 hadde de som regel avrunnede vinduer så vidt eg har sett på båten på nettet:)

Jada, liker de med aluvinduer bedre men var ingen på markedet da jeg kjøpte den:) ( ville ikke reise for langt for å hente den)

Skulle jo egentlig kjøpe en som er kliss lik din bare at den var litt blassere i fargen ( preget av dårlig vedlikehald) men

den solgte han dagen etter vi avtalte at eg skulle ha den. så sånn gikk det. hehe

Sjøfolk er som trekkfuglene; de føler seg hjemme både i syd og nord!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...