myrisa Startet 6.Juli.2010 Link til dette innlegget Startet 6.Juli.2010 Jeg har en venn som har en Comfort 32, og som gir alarm på el. anlegget når han prøver å starte opp motoren. Det er en "kvitterings" knapp som kan benyttes og da forsvinner alarmen. Han sier at dette var noe som plutselig sjedde i slutten av forrige båtsesong. Jeg har kikket bak på el. tavla inni båten, men det er ikke lett å finne ut av så lenge det ikke finnes noe el. skjema i båten. Det jeg lurer på er om noen har et el. skjema til en slik båt, og/eller at det er noen som kan tenkte seg til hva som er årsaken til alarmen begynner å gå når en prøver å starte opp. På forhånd takk, Sitér dette innlegget Link to post
comfort32 Svart 6.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2010 Hei, har selv en Comfort 32 fra 1981, hva slags alarm er det? er det på el-tavle inne i båt eller på motorpanel? Sitér dette innlegget Link to post
myrisa Svart 6.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2010 Hei, har selv en Comfort 32 fra 1981, hva slags alarm er det? er det på el-tavle inne i båt eller på motorpanel? Hei, det er fra el-tavle inne i båt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.