suzumer 290 Startet 6.Juli.2010 Link til dette innlegget Startet 6.Juli.2010 lurer på om det er nøvendig med primer på glasfiber skrog. i biltema katalogen står det att du ikke trenger primer på glassfiber skrog men det er nøvendig på stål skrog. (det står ikke direkte i katalogen) Sitér dette innlegget Link to post
LeBris Svart 6.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2010 (redigert) Da jeg lakket opp igjen en stripe på min plastbåt valgte jeg å grunne/prime først for bedre heft. Det holder som regel med å pusse ned med 180papir for så å gå over med 240. Da lager du en ru overflate så lakke får god heft. Bare husk å bruk 2 komponent lakk. Redigert 6.Juli.2010 av Kleppeværingen (see edit history) Sitér dette innlegget Sjøfolk er som trekkfuglene; de føler seg hjemme både i syd og nord! Link to post
suzumer 290 Svart 7.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2010 ja. har kjøpt inn BT 2k toppcoat lakk Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.