Volvomekanikeren Svart 7.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2010 Jeg skrev jo at jeg har kjøpt sika? Men finnes jo sika for forsjellig bruk, og hva den het, husker jeg ikke... Kan godt være det bare sto sika på den, men poenget er at den var for utendørs bruk, og holdt ikke, derfor ber jeg han om og styre unna, så ikke det samme sjer med han! Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
sap_2000 Svart 7.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2010 Du skrev (min utheving): Jeg gir opp.... Kansje ikke samme merke på jernia som på europris? Vet ikke hva den jeg kjøp het, men kan godt være den var dårlig i seg sjøl I dont know. Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Volvomekanikeren Svart 7.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2010 Jeg gir opp.... har ikke ord, sier bare: Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.