kibo Startet 7.Juli.2010 Link til dette innlegget Startet 7.Juli.2010 Jakter på baugstige som passer på baugspydet til min Marex 290. Fabrikken kan ikke hjelpe meg. Noen 290-eiere som har tips om baugstige som passer ? Sitér dette innlegget Link to post
TICORA Svart 7.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2010 Kjøpte denne her til min 290SC http://www.maritim.no/product.aspx?id=20767&groupkey=003007001 Du må bøye teleskophengeren litt men da sitter de. Støttestaget når ikke inn men du trenger det ikke. Ligger fint mot fenderlista uten å skade den. Sitér dette innlegget Link to post
kibo Svart 7.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2010 Takker for svar, men har du festet stigen på skroget - eller på baugspydet ? Sitér dette innlegget Link to post
kibo Svart 7.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2010 Takker for svar, men har du festet stigen på skroget - eller på baugspydet ? Sitér dette innlegget Link to post
leopard Svart 8.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2010 Takker for svar, men har du festet stigen på skroget - eller på baugspydet ? jeg har også kjøpt denne til min marex jeg tar den fram bare når jeg skal bruke den og legger bøylene rundt rekka trappa hviler bare inntil fenderlista fungerer kjempefint Sitér dette innlegget Link to post
kibo Svart 8.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2010 Hvilken type stige har du som klarer vinkelen på baugspydet ? Høres enkelt ut, men funger det så har du løst problemet.. Sitér dette innlegget Link to post
leopard Svart 8.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2010 Hvilken type stige har du som klarer vinkelen på baugspydet ? Høres enkelt ut, men funger det så har du løst problemet.. jeg har helt maken til den som det er bilde av lenger oppe Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.