SRA Startet 7.Juli.2010 Link til dette innlegget Startet 7.Juli.2010 Ser at i Savanger Aftenblad pågår det nå en diskusjon rundt oppblåsbare vester og at poseidon har marker seg der. Stusser litt på a Poseidon anbefaler så sterkt de "gamledags vester" Nå er vel de mer moderne vestene med armer, isolert hette, visir bedre.... Sjøl har jeg tilgode å ha sett noen over 7 år som bruker disse "gammeldagse vestene" og da hjelper de ikke hvor gode dem er hvis de ligger i benken på vei til bunns mens man selv flyter i vannet. Det jeg oftere og oftere ser er at også mange trer på seg "pølsevesten" når dem fortøyer, men har aldri sett noen tar på seg de "gammeldagse" når dem forøyer (ei heller Poseidon) Eller er det mange som bruker disse gamle vestene? eller er oppfatelsen hos andre som hos meg. Den beste vesten er den man har på. Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 7.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2010 Den beste vesten er den man har på. Det er noe i det, ja. De eldste barna (6 og 7) bruker nå seilervester når de løper i rimelig nærhet. Skal de lengre unna er det tradisjonell redningsvest. Er selv relativt flink til å ha på en oppblåsbar i kraft av å være vest som et "godt" forbilde. Mne jeg vurderer og så disse som ser ut som vanlig fleece-jakke nettop av den grunn som du sier; den beste vesten er den man har på. Ferdes jeg alene i uggent vær tar jeg riktignok på meg den tradisjonelle redningsvesten. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.