JanB Startet 7.Juli.2010 Link til dette innlegget Startet 7.Juli.2010 Det er mogleg eg er lite orientert, eller muligens har hatt uflaks: Men no er eg i Skagen (vel og merke ikkje i båt), og finn ikkje ein einaste båtutstyrs-butikk. Og så i Skagen, som må vera ei av Skandinavias mest populære gjestehamner...?! Eg har leita, spurt og sjekka på nett, utan å lukkast. Her er butikkar som har seglkler og maritime pynteting. Firma som forhandlar elektonikk (radar etc.) har eg også skimta. Men finst her ikkje båtutstyrsbutikkar med liknane utval som Maritim, Watski, etc.? Har fleire ting på handlelista som eg forventar å finna billegare her enn heime. Nokon som er betre kjent enn meg og dei eg har møtt? Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
ÅtteGlass Svart 7.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2010 Prøv Harald Christiansens Eftf. A/S. De er et skipsprovianteringsfirma, men skaffer hva det måtte være. De har pleid å ha noe båtutstyr i butikken. Sitér dette innlegget Oslo Seil- og Båtskole. Link to post
logos Svart 7.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2010 Tror det ligger en butikk inne på havneområdet nord for båthavna. Husker ikke hva den heter. Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 7.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2010 Det er eller var en liten butikk oppe i gågata. Tror det var en svenske som drev denne sjappa. Sitér dette innlegget Link to post
JanB Svart 10.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Juli.2010 (redigert) Fant ikkje noko skikkeleg båtutstyrsbutikk i Skagen. I staden drog me til Fredrikshavn der me fann Motor- og Bådsenteret (Ludvig Bjerregaard). Og det angra me ikkje på. Ein velassortert butikk (tilhøyrer watski-kjeden) der me fann fleire naudsynte (og mindre naudsynte...) artiklar til båten. Prisane låg godt under norsk nivå (spesielt norske watski-butikkar...) og betjeningen var svært hjelpsame og hyggelege. Kan anbefalast! Redigert 10.Juli.2010 av JanB (see edit history) Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Tor Øyvind Svart 14.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2019 Jeg trenge litt båtutstyr da vi var kommet over til Skagen og fant bare denne gamle tråden, så her kommer litt oppdatert info. Det ligger en båtutstyrsforretning øst for havnen som heter FF Handel (Havnevagtvei 12), du ser logoen på en stor tank fra havnen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.