Jump to content

VHF

Skipper Båtløs

Recommended Posts

Til Poseidon: Vi trenger (alle) av og til en påminnelse om alvoret m h t sikkerhet og beredskap. Bra du løfter pekefingeren engang i blant. Fortsett med det!

Til zilli: Du har fått litt pepper i denne tråden ( du ber vel egentlig om det også?) Husk bare at det garantert er gitt i god mening - - -

mvh

Jan S

Old fishermen never die - they only smell that way!

Hei igjen ,må bare si det at etter jeg tok VHF lappen og hadde en kursleder som hadde sæila i mange år og holdt på enda . Da han kom med historier som han hadde vært med på , eller andre historier som han fortalte ang VHF'n og sikkerheten til sjøs , ja da sjønte jeg enda bedre behovet og den tryggheten det er og ha en VHF ombord og ikke minst kunne bruke den .Trur jeg knåler litt mye til kamerater om dette , at dem må få seg det ombord , noen har fått , mens andre sier dem skal ha det ettervært . håper jeg . Og til alle dere andre som ikke har enda , fix detta i vinter så det er klart til sommer'n .Tenk på deg og dine ," ulykker rammer ikke meg" men har vært alt for mange iår igjen ......

Tine II

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

At dette medlemmet er ZILLI, er det neppe noen som helst tvil om..

Suzuki

Denne kommentaren var vel litt unøvendig slik som jeg ser det, god takt og tone er viktig :wink:

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

...."Zilli" hadde lagt ut agnet - og vi tok det.

Akkurat som forrige gang det ble diskutert VHF og sertifikat.

Geir

"Agn" eller ikke, det betyr mindre for min del - jeg benytter enhver given anledning til å predike VHF'ens evangelium :wink:

Med stadig nye deltagere i dette utmerkede forum håper jeg på stadig tilsig av nye tilhørere - selv om jeg er oppmerksom på at jeg kan komme i skade for å kjede de som har hørt det samme før...

mvh

Poseidon

Med vennlig hilsen POSEIDON

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...