jumbo Startet 6.September.2004 Link til dette innlegget Startet 6.September.2004 Holder fremdeles på å se etter båt. Og nå kikker jeg litt på en Draco 20 med en ferskvannskjølt Volvo Penta AQ175A fra 84. Jeg har prøvd å grave frem noe info om denne motoren men det er vanskelig.. Det ligger blant annet ingen ting i erfarings-databasen her på forumet. Er det noen her som har peiling på denne maskinen? Er det en kurrant motor som går an å få deler til? noe spesielt jeg må se etter? takk ;) Sitér dette innlegget Link to post
kebi Svart 16.November.2004 Link til dette innlegget Svart 16.November.2004 Hei, fant ikke mye på www.drevia.se heller, kun et par linjer med info som du sikkert allerede har! Kan jo tyde på at motoren ikke er særlig kurant, vanskelig med reservedeler kanskje? Lykke til med fremtidig båtkjøp! Mvh Kenneth Sitér dette innlegget Link to post
jumbo Svart 16.November.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.November.2004 Takker for svar.. joda, drevia har jeg sjekket.. Båten er kjøpt, med aq'en i.. fant at mercriuiser har en marinisert samme motoren. og mange deler går om hverandre.. (jeg har blant annet mercruiser eksos-manifoil og risere) Er egentlig ikke så bekymret for motoren lengre. eneste er at jeg sliter med lav temperatur.. skal skifte termostat til en for ferskvannskjølt motor, og se om det hjelper. Nå står i allefall båten på land, så jeg får se hva neste sesong har å tilby av utfordringer.. Sitér dette innlegget Link to post
yevensen Svart 16.November.2004 Link til dette innlegget Svart 16.November.2004 Snakket med en som hadde denne motoren. Den var slitt så han kjøpte en bil motor hos huggeren. den hadde sittet i en Chevy Astro van. Passet rett inn i festene. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.