volvo_penta_ Startet 9.Juli.2010 Link til dette innlegget Startet 9.Juli.2010 Lurer litt på dette med fordeler i båten, hva er årsaken til at det ikke kan brukes fordeler fra bil, med vakuum styring? Dvs at fordeler fra bil ikke er brukbar selv om vakuum delen blokkeres, da tenningen ikke vil endre seg? Skal vel endre seg fra tomgang til gasspådrag på AQ130 motoren? Ser at det er vakuum styring på fordeleren min, å lurer derfor på om jeg må se meg om etter en annen Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 9.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2010 du kan bruke fordeleren med vacumklokke. Den er bare overflødig på båt da belastningen er fast og ikkje all over the place som på en bil. Vacumet har kun betydning ved tomgang og er ikkje det som endrer tenntidspunktet ved stigende turtall. Sitér dette innlegget Link to post
volvo_penta_ Svart 9.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2010 Ok, takk for hjelpen Da kjører jeg på med fordeleren jeg har! Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 9.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2010 gjør det før noen legger inn protest her Sitér dette innlegget Link to post
volvo_penta_ Svart 9.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2010 (redigert) hehe, ja, regner med du har kontroll på detta jeg Redigert 9.Juli.2010 av volvo_penta_ (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.