Wankel Startet 9.Juli.2010 Link til dette innlegget Startet 9.Juli.2010 Når junior skal ha jolle, har han skjønt det er lurt med en båt som tåler en støyt, ved ungdomsbruk. De to over er vel de av mykplast som har best sjøegenskaper. Noen som har erfaringer disse to, og kan komme med fordeler og ulemper ved de ? Sitér dette innlegget Link to post
meldaln Svart 9.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2010 Har prøvd Isy 370 med 30 hk, og det er en båt å ambefale!! Kunne godt tenkt meg en selv jeg :) Er rimelig sikker på at isy 370 er en bedre båt i sjøen enn en pioner 325.. Den går kanskje litt saktere pga den skarpe v-bunnen, men uansett ville jeg kjøpt isy 370 istedet for pioner 325 ! Men dette er no min ambefaling da Sitér dette innlegget Link to post
tkb Svart 9.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2010 Vi har en Pioner 11 sport(325),med 10-15 mariner. Må si jeg er imponert over sjøegenskapene på denne,å man sitter midt i båten,slik at den går rett. Eivind Amble har konstruert denne,og den er prisgunstig. Anbefales! Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 10.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 10.Juli.2010 (redigert) Hei Wankel, vi er storfornøyd med datterens Pioner 11 sport(325) m 15 Suzuki og Yamaha 2takt, den laster ikke allverden men oppfører seg pent og sikkert med 3 lette ombord.. En ulempe til vårt bruk er at vi ikke har funnet noen tank som passer i det eneste låsbare oppbevaringsrommet(under førersete) 12 liters tanker blir for smått. Dersom noen har funnet en tank som passer vil jeg gjerne høre om det. Ellers er den lett å hode ren, grei å snu på hue om vinteren og fortøyningsfestene tåler en støyt. Glemte nesten å gratulere med Winrace'n, grusomt fornuftig båt! Redigert 10.Juli.2010 av dieselfan (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
tkb Svart 10.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 10.Juli.2010 (redigert) Ingen problem med 24l Quicksilver tank som er original til Mercury/Mariner. Har og fastmontert lensepumpe for raskere lensing før bruk. Redigert 10.Juli.2010 av tkb (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.