Jump to content

ISY 370 vs Pioner 325 - Erfaringer

Wankel

Recommended Posts

Har prøvd Isy 370 med 30 hk, og det er en båt å ambefale!! Kunne godt tenkt meg en selv jeg :) Er rimelig sikker på at isy 370 er en bedre båt i sjøen enn en pioner 325.. Den går kanskje litt saktere pga den skarpe v-bunnen, men uansett ville jeg kjøpt isy 370 istedet for pioner 325 ! :cheers::tongue: Men dette er no min ambefaling da :smash:

Hei Wankel, vi er storfornøyd med datterens Pioner 11 sport(325) m 15 Suzuki og Yamaha 2takt, den laster ikke allverden men oppfører seg pent og sikkert med 3 lette ombord..

En ulempe til vårt bruk er at vi ikke har funnet noen tank som passer i det eneste låsbare oppbevaringsrommet(under førersete)

12 liters tanker blir for smått. Dersom noen har funnet en tank som passer vil jeg gjerne høre om det. :yesnod:

Ellers er den lett å hode ren, grei å snu på hue om vinteren og fortøyningsfestene tåler en støyt.

Glemte nesten å gratulere med Winrace'n, grusomt fornuftig båt! :cheers:

Redigert av dieselfan (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...