EGB Startet 10.Juli.2010 Link til dette innlegget Startet 10.Juli.2010 har en Tohatsu 9.9 1987 modell (går som en klokke) etter og nå ha kjørt den på en with jolle i 3 sesonger etter kjøp begynner jeg og bli mektig lei , hvordan får jeg fart i sakene og trimmer den til 15 hester? Sitér dette innlegget Link to post
meldaln Svart 11.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2010 har en Tohatsu 9.9 1987 modell (går som en klokke) etter og nå ha kjørt den på en with jolle i 3 sesonger etter kjøp begynner jeg og bli mektig lei , hvordan får jeg fart i sakene og trimmer den til 15 hester? Du må skifte gasskammen på motoren, den som åpner forgasseren så du får full gass Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 11.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2010 Det blir ikkje store forskjellen likevel. kjøp deg en 25 hk Sitér dette innlegget Link to post
meldaln Svart 11.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2010 Det er er merkbar forskjell vartfall! litt mere turtall.. Sitér dette innlegget Link to post
EGB Svart 12.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2010 skifte gasskammen? må jeg på verksted for og få ny del da? Sitér dette innlegget Link to post
EGB Svart 12.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2010 som dere skjønner har jeg aldeles ingen peiling på motor.... Sitér dette innlegget Link to post
sumo Svart 13.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2010 Stikk innom nermeste Tohatsuforhandler. Dette er kjent kost, tar ca 5 minutter med passelig antall tommeltotter Sitér dette innlegget Link to post
meldaln Svart 13.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2010 skifte gasskammen? må jeg på verksted for og få ny del da? Du må bestille en ny 15 hk gasskam fra en forhandler ja. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.