Jump to content

Vindusviskermotorer til båt, hva er bra?

Polarn

Recommended Posts

Kjøpte noen vindusviskere til båten fra BT, tragisk dårlig. Viskeren holder ikke posisjonen sin og er jeg heldig så får jeg et par viskerdrag. Kunne egentlig tenkt meg slik som visker sidlengs, men disse koster sikkert skjorta. Hva er deres erfaring med viskere til båt?

Redigert av Polarn (see edit history)

Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<--

jeg skal også montere vindusvisker i en nidelv 15

hadde tenkt å prøve BT sin.

ser at maritim selger til runt 250kr også er det noe greier?

er ferdig borret hull i mi rute på begge sider.

kan en motor på fører side drive visker på motor og en arm bort til andre siden med visker der og? eller hvordan blir det med slikt tvilling oppsett?

Som jeg skriver er den dårlig, glem den og fin en annen. Ligner veldig på den til Maritim, men kanskje den er av annen kvalitet.

Jeg hadde fått mer ut av en manuell enn den fra BT.

Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<--

ser at maritim selger til runt 250kr også er det noe greier?

er ferdig borret hull i mi rute på begge sider............

Jeg har en motor fra Biltema og en fra Maritim. Noe mer lyd i Biltema sin motor, ellers synes jeg at de fungerer like bra, men tiden vil jo vise om den ene er bedre enn den andre.

Det finnes to varianter av disse motorene - 900 og 1100 Det er vinkelen/størrelsen på arbeidsfeltet til pusseren, så pass på at du får en motor med rett vinkel. Har du motor fra før så står gradene på den gamle motoren.

Hiver meg på her. Skal bytte tre vindusviskermotorer. Problemet mitt er at jeg har 9 mm. hull i rutene, som jeg også har hørt er av herdet glass - mao vanskelig å utvide (så vidt jeg vet). Finnes det noen vindusviskermotorer som det er nok "futt" i til å drive viskere på 50+ cm og som har 9mm aksling? Ser de på Maritim.no har de minste hvor det er 9mm, men disse blir vel litt puslete? Ideer? De fleste viskermotorene har så vidt jeg har skjønt 12mm aksling.

Hei.

Kan bara si at de kraftigste på markedet er roca sin å det uten tvil.

Motoren her er helt rå i styrke ( husker ikke hvor mye ) men klart overlegen i forhold til alt annet fra Maritim,Biltema; jula med mer.

Koster kr ja, men den virker i tid igjen for pris.

Det eneste - er den krever mer plass for montering.

mvh

Catano

Mvh

catano

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...