Jump to content

marinepartseurope.com - Noen som har handlet her?

borghans

Recommended Posts

Er det noen av dere som har handlet fra marinepartseurope.com? Jeg har planer om å bestille en elektomotor til tilten på mitt Volvo Penta drew fra dem. Prismessig er det mye å spare. Motoren koster 140 euro. Det jeg lurer på er om den skal bestilles uten mva, og at det betales mva og toll til norge, eller om man betaler mva direkte til dem og varen leveres direkte til meg uten fortolling siden beløpet er såpass lavt. Håper det kommer et raskt svar, da jeg vil bestille denne idag.

Motoren på tilten vil ikke gå, har spenning fram til releene, releene klikker når jeg trykker på bryteren og jeg har prøvd å koble spenning direkte på motoren. Har også ohmet motoren, fikk da litt over 1 ohm. Så jeg går ut fra at denne er kaputt.

Borghans

Ok , jeg har missoppfattet deg, det er motor til trimpumpen du skal ha ???

gå til http://www.drevdelar.se/index.do, menyen på vestre side velger du AQ-DREVDELAR

så går du ned og velger Powertrim elmotor 2200.-SEK, der har du det du leter etter?

Ja, har funnet den, men hos marineparts får jeg den for 166 euro, men jeg er usikker på hvordan de er å handle med og hva som kommer til i frakt mm. Går ut fra at jeg må betale norsk mva uansett?

Borghans

Du må betale norsk MVA av varekostnad + frakt. I tillegg kommer et fortollingsgebyr som pleier å være ca 100 - 200 kr.

Et fyselig, humsk, hyrlig, smakelig, forskamma og behøvla tyske

med fattelig mange bønhørlige lemper. Bruker kun kvemsord på BP!

Har nå bestillt motoren fra dem. Frakt er 15 eur. Svensk mva blir refundert og norsk mva må betales. Bestillte den fo 1 time siden, har allerede fått pakkenummer og mail om at varen er "på vei". Det synes jeg er raskt levert, lover bra. Dem er også mye billigere enn andre leverandører jeg har sjekke og de har godt utvalg for VP.

Borghans

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...