Mariell Startet 12.Juli.2010 Link til dette innlegget Startet 12.Juli.2010 Noen som har erfaring med den billig sykkelen Maritim selger? http://maritim.no/product.aspx?id=8682&groupkey=010004001 Er jo mye rimeligere enn de andre de har. Alternativet mitt er vel egentlig den sammenleggbare som BT selger til 1990,- Noen som har erfaring med denne? Vil ha 20" hjul, 6 gear er bedre enn 3. Men syns den til Maritim var mistenklig billig. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Vanisian Svart 12.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2010 Har BT sin sykkel. Det er ikkje nokon langturssykkel. Men til kortere turer er den ok synest eg. Sitér dette innlegget Link to post
Cebu Svart 12.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2010 Har to sammenleggbare sykkler med tre gir, begge to har vært brukt ganske mye, og lagret ombort tildels hele året og er happy med dem. Fordelen med 3 gears er at det vanlig innelukket gir med bremse på pedalene, og girsystemet er helt beskytta. Men den typen som er avbildet på Maritim linken har utvendig gir og felg bremse, som begge er lette å få ut av stilling og du får allslags problemer. Go for 3 girs typen Per, og god sommer. Forresten, mine sykkler er kjøpt hos Maritim for 5 6 7 år siden, Har sett på Bltema sine, og tenkt at det er en grei erstatning om en (eller begge) skulle fordufte .... Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 12.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2010 Ok, da går jeg tilbake til plan A. Sykkel fra BT. Var nærmest bestemt, før jeg så den hos Maritim. Sykkelen vil få illdåpen 21. august. Hvor det vil bli endel Km. syklet, i forbinnelse med ett fest arrangement. Blir garrantert eneste med "mini" sykkel på det arrangementet. Etter det vil den stort sett kun bli brukt til småturer. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Figaro Svart 12.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2010 Jeg har to stk. fra BT og har brukt dem i to sesonger på flere båtturer. Før jeg kjøpte dem, prøvde jeg flere (og dyrere) sykler, men jeg synes at BT sine var vel så gode. Mye sykkel for pengene, og kan anbefales. Men det er desverre ikke helt rustfrie materialer på f. eks. bagasjebærer og skjermholdere, så de må man pleie med f.eks. CRC eller annen rusthindrende olje. Sitér dette innlegget Not like everybody else----owner of metal boat and plastic car (Think) + MGB 68 mod. Link to post
Skipper Worse Svart 12.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2010 Jeg har hatt BT syklene siden 2006. Ikke et eneste problem, funker så det griner etter for både store og små. Det lille av rust Oer kommet er helt overfaltisk og skyldes mer fuktig kjeller enn salt sjøsprøyt. Men så er de godt korrosjonsbeskyttet av masse hvit volvorøyk også, da. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Mariell Svart 12.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2010 Men så er de godt korrosjonsbeskyttet av masse hvit volvorøyk også, da. Den delen av konserveringen, greier også min grønne uten problemer. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Skipper Worse Svart 12.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2010 Ja, ikke sant at det er herlig å være grønn og miljøvennlig!! Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.