Jump to content

gasshåndtak yanmar

Pål`ern

Recommended Posts

Jeg har en Yanmar 4LH DTE fra 1998. Når jeg kjører den, vil ikke gasshåndtaket bli stående på plass.

Om jeg kjører motoren opp i 1500 - 2000 omdreininger, blir det stående og alt er greit.

Om jeg kjører opp i marsfart 2700 - 3000 omdreininger, så går gasshåndtaket litt tilbake når jeg slipper det.

Håper det er en eller annen måte og stramme dette på, så jeg slipper og måtte holde på gasshåndtaket hele tiden mens jeg kjører.

Er det noen av dere her som vet noe om dette ???

Jeg har en Yanmar 4LH DTE fra 1998. Når jeg kjører den, vil ikke gasshåndtaket bli stående på plass.

Om jeg kjører motoren opp i 1500 - 2000 omdreininger, blir det stående og alt er greit.

Om jeg kjører opp i marsfart 2700 - 3000 omdreininger, så går gasshåndtaket litt tilbake når jeg slipper det.

Håper det er en eller annen måte og stramme dette på, så jeg slipper og måtte holde på gasshåndtaket hele tiden mens jeg kjører.

Er det noen av dere her som vet noe om dette ????

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...