Pål`ern Startet 13.Juli.2010 Link til dette innlegget Startet 13.Juli.2010 Jeg har en Yanmar 4LH DTE fra 1998. Når jeg kjører den, vil ikke gasshåndtaket bli stående på plass. Om jeg kjører motoren opp i 1500 - 2000 omdreininger, blir det stående og alt er greit. Om jeg kjører opp i marsfart 2700 - 3000 omdreininger, så går gasshåndtaket litt tilbake når jeg slipper det. Håper det er en eller annen måte og stramme dette på, så jeg slipper og måtte holde på gasshåndtaket hele tiden mens jeg kjører. Er det noen av dere her som vet noe om dette ??? Sitér dette innlegget Link to post
Pål`ern Svart 13.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2010 Jeg har en Yanmar 4LH DTE fra 1998. Når jeg kjører den, vil ikke gasshåndtaket bli stående på plass. Om jeg kjører motoren opp i 1500 - 2000 omdreininger, blir det stående og alt er greit. Om jeg kjører opp i marsfart 2700 - 3000 omdreininger, så går gasshåndtaket litt tilbake når jeg slipper det. Håper det er en eller annen måte og stramme dette på, så jeg slipper og måtte holde på gasshåndtaket hele tiden mens jeg kjører. Er det noen av dere her som vet noe om dette ???? Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 13.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2010 Det er nok bare å justere friksjonen i hendlene dine som er problemet. Sitér dette innlegget Link to post
Pål`ern Svart 13.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2010 Det er nok bare å justere friksjonen i hendlene dine som er problemet. Har du noe peiling på hvordan det gjøres ????? Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 13.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2010 Nei, og jeg aner ikke hvilken type du har heller. Legg ut et bilde, kanskje noen har tilsvarende dine. Ellers blir dette rene gjettekonkuransen. Hendlene er som regel ikke motormerke avhengig. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.