Even Neve Startet 13.Juli.2010 Link til dette innlegget Startet 13.Juli.2010 Trenger inspirasjon til bygging av motorkasse i sommer. Noen som har bilder av sine kasseløsninger de vil dele ? Står en Sabb G i min snekke Sitér dette innlegget Link to post
Teisten-Øyna Svart 19.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2010 Hei jeg skal legge inn et bilde av motorkassen. Jeg har forresten en 16 hk sag type 2h bildet kommer etter hvert Sitér dette innlegget Link to post
Bjørnøy Svart 19.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2010 Dette var litt spennende. Jeg skal selv lage ny motorkasse, og har ett par ideer. Så ett bilde av en snekke, der vask og koking var integrert i toppen på kassen. Tenkte jeg skulle prøve meg på dette, men er litt usikker med kjapp adkomst til motoren. Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 19.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2010 (redigert) Vet ikke om dette hjelper dere, dere ser vell etter en kasse mitt på dørken i båten... Men her er iallefall bilder fra da jeg bygget min (aktervegg) : ' Motorkasse Redigert 19.Juli.2010 av Sjømann.22 (see edit history) Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
stig arve Svart 19.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2010 her er min motorkasse Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 19.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2010 Hoho, her er en som leverer saker altså! Fine greier Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Bartesam Svart 20.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2010 (redigert) Her er et bilde av motorkassa på snekka jeg ikke har lenger Redigert 20.Juli.2010 av Bartesam (see edit history) Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
Geir Hel Svart 20.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2010 Dette var litt spennende. Jeg skal selv lage ny motorkasse, og har ett par ideer. Så ett bilde av en snekke, der vask og koking var integrert i toppen på kassen. Tenkte jeg skulle prøve meg på dette, men er litt usikker med kjapp adkomst til motoren. Det bilde vil eg gjerne se. Har selv tenkt å lage ny motorkasse. Sitér dette innlegget Endelig båt igjen Link to post
Bjørnøy Svart 20.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2010 Her er det bilde av den motorkassen jeg tenke å prøve meg på. Stilig løsning synes jeg. http://www.klikk.no/motor/baat/article559136.ece Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 20.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2010 Her er det bilde av den motorkassen jeg tenke å prøve meg på. Stilig løsning synes jeg. http://www.klikk.no/...ticle559136.ece Så at den båten var hybrid, og hadde Yanmar. Hvortid kom Yanmar med hybrid? De første som prøver dette på marine motor? Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Aloha II Svart 21.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2010 Vetus har levert hybridmotor til å koble seg innpå propellakselen i flere år, det er vel de som har levert til denne båten også. Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen Henrik Nygaard Link to post
Even Neve Svart 22.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2010 her er min motorkasse den var jo nesten for fin da ;-) Sitér dette innlegget Link to post
M/S AIOLOS Svart 22.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2010 her er min motorkasse Den var skikkelig flott. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.