Knut Baltic Startet 13.Juli.2010 Del på Facebook Startet 13.Juli.2010 Finnes det andre verksteder enn Vestfold Elektro Diesel som reparerer og tester dieselpumper? Vet det er et på Lillehammer, men det er litt langt fra Vestfold. Ser at båtsesongen fort er over hvis jeg skal vente lenger på VED. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 13.Juli.2010 Del på Facebook Svart 13.Juli.2010 Finnes det andre verksteder enn Vestfold Elektro Diesel som reparerer og tester dieselpumper? Vet det er et på Lillehammer, men det er litt langt fra Vestfold. Prøv her. Hillevåg Elektro-Diesel AS Bedriftsveien 56, 3735 Skien 35 91 51 80 Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
REM Svart 13.Juli.2010 Del på Facebook Svart 13.Juli.2010 Asker Dieselelektro og Sørensen og Balchen (tidligere Jahre Dieselelektro) på Ski (tror jeg?) Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Mariell Svart 13.Juli.2010 Del på Facebook Svart 13.Juli.2010 Noe galt med Vestfold elektro diesel? eller har de felles ferie? Selv veldig fornøyd med dem. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Bartesam Svart 13.Juli.2010 Del på Facebook Svart 13.Juli.2010 (redigert) Er det ikke noe som heter Universal Diesel Oslo eller Akershus da Ligger på Lørenskog Redigert 13.Juli.2010 av Bartesam (see edit history) Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
bert Svart 13.Juli.2010 Del på Facebook Svart 13.Juli.2010 Hei,kan jo prøve Minges unversalservice a/s Trøkstad.. Sitér dette innlegget Link to post
Knut Baltic Svart 13.Juli.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Juli.2010 Noe galt med Vestfold elektro diesel? eller har de felles ferie? Selv veldig fornøyd med dem. Regner med det er det ferietiden som er årsaken, men synes de kunne være mer proaktive til å løse mitt problem. Snart en måned siden de fikk pumpa mi første gang. Nå er den inne for 3dje gang og det som skulle være ok (iflg VED) etter 1ste gang er fortsatt ikke i orden. Nå ser jo ikke jeg alle detaljer kanskje, men da kunne de kommunisert bedre. Båten står imidlertid fortsatt... Håper at de kan snu min skuffelse enda! Sitér dette innlegget Link to post
Knut Baltic Svart 13.Juli.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Juli.2010 Takk for tips! Blir nok noen telefoner i morgen for å sjekke rundt! Sitér dette innlegget Link to post
Bryant Svart 14.Juli.2010 Del på Facebook Svart 14.Juli.2010 Hei,kan jo prøve Minges unversalservice a/s Trøkstad.. Kan av egen erfaring absolutt anbefale Minges både for bil og båt diesel. Rimelige er de også. Sitér dette innlegget Link to post
Vidar B Svart 14.Juli.2010 Del på Facebook Svart 14.Juli.2010 Kan av egen erfaring absolutt anbefale Minges både for bil og båt diesel. Rimelige er de også. Jeg kan også anbefale Minge på det varmeste Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.